  • Data: 2011-08-31 19:31:56
    Temat: Szyderczy mBank
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis nasz wspanialy mBank uraczyl mnie wspaniala wiadomoscia....

    Data otrzymania 2011-08-30 Data ważności 2011-09-13
    TytułRozstrzygnięcie Loterii KartoMania OpisDziękujemy za udział w
    Loterii KartoMania.
    Niestety tym razem Twój numer ID nie znalazł się wśród wylosowanych
    numerów i nie zdobyłeś nagrody.
    Zapraszamy do udziału w kolejnych promocjach i konkursach dla Klientów
    mBanku i życzymy powodzenia.

    Sprawdź, do kogo uśmiechnęło się szczęście i kto wygrał Audi TT...

    Hm... nie wiem skad pomysl wysylania takich wiadomosci, ale wg. mnie
    troche nietrafiony...

    MK