eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie › TLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: TLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie
    Date: Tue, 7 Jul 2009 14:19:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <h2veh1$4cd$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.189.116.16
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1246969185 4493 193.189.116.16 (7 Jul 2009 12:19:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Jul 2009 12:19:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-User: przemyslaw.rokicki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493231
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Już pół roku temu przerabiałem temat, mysłałem że ktoś pomyślał ile
    firmowych rachunków bank
    przez taki debilizm traci i zlecił programistom naprawienie problemu (5
    minut roboty, jedno IF) .

    Na czym polega problem.
    Wchodzę na ich stronę, wybieram założenie rachunku firmowego przez net.
    Wypełniam wstepny formularz który prosi o podanie pesela regonu itp.

    Pojawia sie pytanie: Czy jestes klientem banku?
    NIE - dane niepoprawne (ok zgoda bo mam osobiste konto)
    TAK - podaj numer rachunku, podaje, wklepuje kod z obrazka klikam dalej:


    "Jesteś już klientem systemu ING BankOnLine, dlatego możesz jeszcze szybciej
    i prościej założyć rachunek za pomocą systemu. Zaloguj się i otwórz rachunek
    poprzez ING BankOnLine. W przypadku pytań lub wątpliwości zadzwoń pod nr 0
    801 601 607, (032) 357 00 10 lub napisz na adres i...@i...pl."

    co robie, wchodze do panela wnioski, a tam zmien typ rachunku firma, nie
    zmienie bo nie mam, otworz konbto osobiste (po co ?) ,
    itp. pierdoly, ale nie ma wniosku zakladajacego konto firmowe. Kurwicy mozna
    dostac. Na pewno nie ja jeden dzwonilem na ich infolinie
    i az dziw bierze ze nikt nie wysylil sie by odpowiedni komunikat zamiescic
    na stronie.

    Nie zamierzam zapierdzielac do banku bo pol roku temu postanowilem zdalnie
    ten rachunek otworzyc i tak tez zrobie. (dzis po pol roku udalo mi sie cudem
    otworzyc konto firmowe w inteligo)

    Narazie zamowielm darmowe wizytowki, majac nadzieje ze doradca (o ktorym
    jest mowa przy wizytowkach) zrobi za kuriera :)
    Coz, dzis wizytowki przyszly poleconym, bez doradcy, zamowilem kolejne i tak
    do skutku, az ktos przylezie z wypelniona umowa :)

    To tyle .

    Ktos przez to przechodzil ?
    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99
    brutto
    http://oprogramowanie.dedykowane.szacuneczek.org.pl - aplikacje/www na
    zamówienie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1