  • 1. Data: 2009-07-07 12:19:42
    Temat: TLUKI W ING nie potrafia naprawic glupiego bledu w systemie
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Już pół roku temu przerabiałem temat, mysłałem że ktoś pomyślał ile
    firmowych rachunków bank
    przez taki debilizm traci i zlecił programistom naprawienie problemu (5
    minut roboty, jedno IF) .

    Na czym polega problem.
    Wchodzę na ich stronę, wybieram założenie rachunku firmowego przez net.
    Wypełniam wstepny formularz który prosi o podanie pesela regonu itp.

    Pojawia sie pytanie: Czy jestes klientem banku?
    NIE - dane niepoprawne (ok zgoda bo mam osobiste konto)
    TAK - podaj numer rachunku, podaje, wklepuje kod z obrazka klikam dalej:

    "Jesteś już klientem systemu ING BankOnLine, dlatego możesz jeszcze szybciej
    i prościej założyć rachunek za pomocą systemu. Zaloguj się i otwórz rachunek
    poprzez ING BankOnLine. W przypadku pytań lub wątpliwości zadzwoń pod nr 0
    801 601 607, (032) 357 00 10 lub napisz na adres i...@i...pl."

    co robie, wchodze do panela wnioski, a tam zmien typ rachunku firma, nie
    zmienie bo nie mam, otworz konbto osobiste (po co ?) ,
    itp. pierdoly, ale nie ma wniosku zakladajacego konto firmowe. Kurwicy mozna
    dostac. Na pewno nie ja jeden dzwonilem na ich infolinie
    i az dziw bierze ze nikt nie wysylil sie by odpowiedni komunikat zamiescic
    na stronie.

    Nie zamierzam zapierdzielac do banku bo pol roku temu postanowilem zdalnie
    ten rachunek otworzyc i tak tez zrobie. (dzis po pol roku udalo mi sie cudem
    otworzyc konto firmowe w inteligo)

    Narazie zamowielm darmowe wizytowki, majac nadzieje ze doradca (o ktorym
    jest mowa przy wizytowkach) zrobi za kuriera :)
    Coz, dzis wizytowki przyszly poleconym, bez doradcy, zamowilem kolejne i tak
    do skutku, az ktos przylezie z wypelniona umowa :)

    To tyle .

    Ktos przez to przechodzil ?
    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!