eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB - czytanie z e zrozumieniemTMUB - czytanie z e zrozumieniem
  • Data: 2016-09-06 09:15:58
    Temat: TMUB - czytanie z e zrozumieniem
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wziąłem udział w promocji karty kredytowej T-Mobile. Polecił mnie
    skutecznie Eneuel, wyrobiłem kartę i dostaję co miesiąc 100,10 PLN na
    rachunek karty.

    Ponieważ posiadam od dawna ROR w T-Mobile. mogę być rekomendującym.
    Rekomendowałem kartę kredytową znajomemu, złożył on wniosek z linka,
    otrzymał kartę i w lipcu ma zaksięgowane kilka płatności.

    No i w sierpniu nie dostałem za niego stówki jako rekomendujący.
    Złożyłem reklamację, w której szczegółowo opisałem sytuację podając
    nawet dane rekomendowanego przeze mnie osobnika i fakt braku premii 100
    pln na rachunku ROR za jego skuteczne polecenie. I w ciągu 6 dni
    dostałem odpowiedź.....

    "Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamacje numer 227xxx dotyczącą braku
    wypłaty premii w związku z promocją Kart kredytowych ,,POLEĆ ZNAJOMEMU
    KARTĘ KREDYTOWĄ MASTERCARD", kieruję niniejszą korespondencje. Uprzejmie
    informuję, że premia w wysokości 100.10 PLN została wypłacona w dniu
    25.08.2016 r. na rachunek karty kredytowej numer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .
    Prosimy o weryfikacje historii rachunku. Wyrażam nadzieję, że
    przedstawione wyjaśnienie będzie wystarczające",

    Toż nie reklamowałem braku premii 100,10 jako REKOMENDOWANY, tylko brak
    100 PLN na ROR jako REKOMENDUJĄCY.
    Czyli czytają, ale nie kumają. Oni nie żaby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1