  • 11. Data: 2002-12-19 22:24:31
    Temat: Re: Tajemnica bankowa
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet,pl> napisał w wiadomości
    news:atsq33$ta$1@news.onet.pl...

    > Powiedzieli mu , że jestem somsiadem i gość im wszystko muwi.Mało tego to
    > twierdzi że to nie jest tajemnica bankowa , bo pszecież on nie podał
    > wiadomości o stanie konta , tylko czy mam zdolności do poręczania , noi
    > oczywiście że takowe posiadam.

    a w którym banku masz ror ??
    btw cała ta twoja sprawa wygląda mi na żart.
    a może pan w banku - dusza człowiek - bez względu na to jakie nazwisko
    potencjalnego żyranta usłyszy odpowiada: tak, nie ma sprawy, proszę brać
    kredyt

    Zbig

  • 12. Data: 2002-12-20 18:25:20
    Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl>

    > Mało tego to
    > twierdzi że to nie jest tajemnica bankowa , bo pszecież on nie podał
    > wiadomości o stanie konta , tylko czy mam zdolności do poręczania , noi
    > oczywiście że takowe posiadam.

    ROTFL^2

  • 13. Data: 2002-12-23 14:28:23
    Od: o...@o...pl

    > Witam
    > tak zupelnie na marginesie - to nie do konca mogles komukolwiek czegokolwiek
    > zabronic - instytucja poreczenia ma niestety to do siebie, ze instytucja
    > przyjmujaca poreczenie nie moze zostac pozbawiona mozliwosci formalnego
    > (czytaj: pisemnego) kontaktu z Toba. Oczywiscie - zalozyles ze kredyt przez
    > Ciebie poreczony splacany bedzie terminowo - w zwiazku z tym nie widziales
    > potrzeby jakiejkolwiek korespondencji. Pomysl jednak - w jaki sposob bank
    > mialby Cie wezwac do splaty, tak aby moc ew. udokumentowac brak reakcji z
> [...]

    Tak, ale możesz zabronić przesyłania korespondencji - dotyczącej np. info o
    obniżeniu stóp procentowych, etc. Kredytcik spłacam na bieżąco. raz się
    spóźniłem bo mi jakoś przelew predefiniowany nie poszedł (a ja byłem na
    urlopiku - więc nie miałem tego jak sprawdzić) - wpisałem panieńskie nazwisko
    żony, a ona w między czasie pozmieniała u nich dane. Przez 2 tygodnie nikt się
    nie dobijał - a ja spokojnie przelałem odsetki karne uzgodnione z tą samą
    panienką co udzielała kredytu (tym razem wiedziała, że lepiej poczekać niż
    znowu narobić bigosu).

    > a tutaj powiem krotko: nie chce mi sie wierzyc w az taka glupote pracownika
    > jakiegokolwiek banku...

    to powiedz to panience w krakowie na ul. Stradom lub osobom, które ją
    zatrudniły. Opisana sprawa jest w 100% prawdziwa. Sam byłem w szoku.
    odz