  • 1. Data: 2009-12-18 18:33:04
    Temat: "Tajemniczy" priorytet z BZWBK
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Dostałem tajemniczy priorytet. zaadresowany długopisem, bez żadnych
    znaków wskazujących od kogo, jedynie stempel Urzędu Pocztowego.

    Okazuje sie, że w środku list z oddziału BZWBK proszący o jak
    najszybszy kontakt z oddziałem w celu aktualizacji danych osobowych w
    Arce.

    Dostał ktoś coś takiego? Jestem ciekawy co za dane chcą aktualizować,
    przychodzi mi do głowy, że może to sprawa z dowodem osobistym, ale w
    banku już parę lat temu podawałem nowy....

  • 2. Data: 2009-12-18 19:19:31
    Temat: Re: "Tajemniczy" priorytet z BZWBK
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-18 19:33, Krzysiek wrote:
> [...]
    >
    > Okazuje sie, że w środku list z oddziału BZWBK proszący o jak
    > najszybszy kontakt z oddziałem w celu aktualizacji danych osobowych w
    Upewnij się, czy dane kontaktowe które podali figurują na stronie BZWBK.
    Może to żywcem przeniesiony z Internetu phishing? :)

  • 3. Data: 2009-12-18 19:27:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 18 Gru, 20:19, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Upewnij się, czy dane kontaktowe które podali figurują na stronie BZWBK.
    > Może to żywcem przeniesiony z Internetu phishing? :)

    "Środek" listu jest juz na druczku firmowym, żadnych specjalnych
    danych kontaktowych nie ma,
    z treści rozumiem, że do oddziału nalezy zgłosić się osobiście (a nie
    np. telefonicznie?) .

  • 4. Data: 2009-12-19 09:32:40
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Krzysiek (k...@o...pl) wrote in
    d.googlegroups.com:

    > "Środek" listu jest juz na druczku firmowym, żadnych specjalnych
    > danych kontaktowych nie ma,
    > z treści rozumiem, że do oddziału nalezy zgłosić się osobiście (a nie
    > np. telefonicznie?) .

    Może to "phishing w realu" o trochę większej skali - fałszywe oddziały koło
    domu Ci postawili? ;)))

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 5. Data: 2009-12-19 17:09:34
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 19 Dec 2009 10:32:40 +0100, "Grzegorz Mazur"
    <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote:

    >Może to "phishing w realu" o trochę większej skali - fałszywe oddziały koło
    >domu Ci postawili? ;)))

    skoro zdarzaja sie "bankomaty-podstawki"...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2009-12-20 19:01:04
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2009.12.18 19:33, Krzysiek pisze:
    > Dostałem tajemniczy priorytet. zaadresowany długopisem, bez żadnych
    > znaków wskazujących od kogo, jedynie stempel Urzędu Pocztowego.

    Polecony ?

    > Dostał ktoś coś takiego? Jestem ciekawy co za dane chcą aktualizować,

    Skoro nie chciało im się tego napisać, to czy tobie się chce do nich iść ?

    --
    Mar

  • 7. Data: 2009-12-21 08:07:24
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

> [...]
    > przychodzi mi do głowy, że może to sprawa z dowodem osobistym, ale w
    > banku już parę lat temu podawałem nowy....

    Zaczyna się sezon na wystawianie PITów,
    w tym przypadku za fundusze,
    a taki PIT muszą wysłać do właściwego US.
    Potrzebują więc właściwego adresu, tudzież
    namiaru na US (czasem).

    Czemu taka forma? Może im się maszynka zepsuła,
    albo w Twoim przypadku nie działała.