  • 1. Data: 2009-12-18 16:52:39
    Temat: Zmiany w regulaminach eurobanku
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Klienci internetowi zapraszam do zalogowania do systemu bankowego w pdf
    jest wszystko opisane

    orcio

  • 2. Data: 2009-12-18 19:26:20
    Temat: Re: Zmiany w regulaminach eurobanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "orcio" news:hggc4a$ntb$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Klienci internetowi zapraszam do zalogowania do systemu bankowego w pdf
    > jest wszystko opisane

    A może by taka malutka pigułka z informacjami co się zmieniło?

  • 3. Data: 2009-12-18 20:25:40
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Valdi pisze:
    > "orcio" news:hggc4a$ntb$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > A może by taka malutka pigułka z informacjami co się zmieniło?

    no pigułka jest w PDFie w komunikacie nie chce przeklejac bo dużo tego

    orcio

  • 4. Data: 2009-12-18 21:00:42
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 18 Gru, 21:25, orcio <o...@N...pl> wrote:
    > Valdi pisze:> "orcio"news:hggc4a$ntb$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > no pigułka jest w PDFie w komunikacie nie chce przeklejac bo dużo tego
    >
    > orcio

    Nie tak dużo :)

    W § 2 zmienia się następująca definicja:

    Bankowość Elektroniczna - świadczenie przez Bank usług Bankowości
    Internetowej i Telefonicznej

    § 4 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

    4. Bank zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Kanałów
    Bankowości Elektronicznej, jeżeli Klient przestanie spełniać warunki
    niezbędne do zawarcia Umowy zapisane w §3 ust. 3 lub zostały naruszone
    warunki Umowy, Umowy o prowadzenie konta, Regulaminu lub powszechnie
    obowiązujących przepisów prawa.

    § 5 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

    8. Bank aktualizuje informacje, o których mowa w ust. 7. Bank będzie
    informował Klienta o zmianach za pośrednictwem Kanałów Bankowości
    Elektronicznej. Aktualne informacje dostępne będą również w
    Placówkach.

    § 8 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

[...]

    § 12 otrzymuje brzmienie:

    1. Bank ponosi odpowiedzialność za terminowe i zgodne z treścią
    wykonanie dyspozycji złożonych za pośrednictwem Kanałów Bankowości
    Elektronicznej.

    2. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowych danych w
    dyspozycji.

    3. Bank nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie
    serwisu eurobank online w przypadku korzystania z przeglądarek
    nierekomendowanych przez Bank.

    § 13 otrzymuje brzmienie:

    1. Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej
    świadczenia usług Bankowości Elektronicznej. Reklamacje można składać:

    a) w Placówce,

    b) telefonicznie w COK,

    c) za pośrednictwem serwisu eurobank online,

    d) listownie na adres Banku: Euro Bank S.A. ul. Św. Mikołaja 72,
    50-126 Wrocław,

    e) w innej formie akceptowanej przez Bank.

    2. Bank zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie po jej
    otrzymaniu, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpływu
    reklamacji do Banku. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku
    konieczności kontaktu z instytucją zewnętrzną, o czym Posiadacz
    zostanie poinformowany przez Bank. O decyzji Bank powiadamia Klienta
    telefonicznie, listownie lub za pośrednictwem serwisu eurobank online.

    § 14 otrzymuje brzmienie:

    Za korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej pobierane są opłaty
    zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla danego Produktu.

    § 15 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

    4. Jeżeli w terminie 14 Dni roboczych od daty otrzymania informacji o
    zmianie warunków Regulaminu, Klient nie złoży pisemnego oświadczenia o
    odmowie przyjęcia zmiany, przyjmuje się, że Klient zaakceptował nową
    treść Regulaminu. Odmowa przyjęcia zmian oznacza wypowiedzenie Umowy
    przez Klienta z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia liczonego
    od dnia wpływu pisma do Banku.

    § 16 otrzymuje brzmienie:

    W zakresie korzystania z poszczególnych Produktów obsługiwanych w
    Kanałach mają zastosowanie odpowiednie regulaminy tych Produktów.

  • 5. Data: 2009-12-19 09:06:48
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    orcio pisze:

    > no pigułka jest w PDFie w komunikacie nie chce przeklejac bo dużo tego
    >
    > orcio

    Jest chyba nowa TOiP obowiazujaca od 19-12-2009, ale i w koncie i w
    kartach wkleili ten sam dokument, dotyczacy wylacznie kart kredytowych.

    Nie korzystam, to nie zauwazylem co sie w nich zmienilo. Natomiast TOiP
    konta, wypadaloby, zeby podali ....

  • 6. Data: 2009-12-19 10:28:50
    Od: orcio <o...@N...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > kartach wkleili ten sam dokument, dotyczacy wylacznie kart kredytowych.
    >
    > Nie korzystam, to nie zauwazylem co sie w nich zmienilo. Natomiast TOiP

    Macie jakiś sposób żeby drukować te czerwone TOiPy na czarno, bo robi mi
    to jako odcień szarości do tego w marnej jakości ze czasem nawet ciężko
    odczytać.

    orcio

  • 7. Data: 2010-01-28 18:49:19
    Od: "jokelo" <kasiakasia22@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    tak jest w każdym banku :) a z resztą, trzeba spełniać warunki zawarte w umowie więc
    myślę, że wszystko w porządku