  • 1. Data: 2009-12-18 19:07:45
    Temat: Lukas i BFG.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Loguję sie dzisiaj do lukasa i mam nową pocztę o takiej oto treści.
    http://www.lukasbank.pl/download/lb_bfg_ebank.pdf
    Dlaczego akurat dzisiaj? Przecież to żadna nowina.Mają zamiar upaść ? :(

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-12-18 19:48:07
    Temat: Re: Lukas i BFG.
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 18 Gru, 20:07, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    .pdf
    > Dlaczego akurat dzisiaj? Przecież to żadna nowina.Mają zamiar upaść ? :(

    To chyba jest coś więcej:
    w multi zmienił się regulamin rachunków bieżących i (nie interesowało
    mnie to zbytnio) chyba doszedł dział o gwarantowaniu
    w Eurobanku też się coś w regulaminach zmieniło i (jeszcze nie
    doczytałem) również jest mowa o BFG

    Więc raczej bym obstawiał nowe prawo/wymogi BFG
    KJ