  • 1. Data: 2010-04-28 18:45:33
    Temat: Tak rodzi sie Legenda
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=XqdTS6NxhcY&feature=r
    elated

  • 2. Data: 2010-04-28 19:10:56
    Temat: Re: Tak rodzi sie Legenda
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    fatso pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=XqdTS6NxhcY&feature=r
    elated

    W Polsce jednak są inni bohaterowie, dla których polscy wybitni poeci
    tracą głowy np:

    "Lech Wałęsa zuch! Starczy na tych dwóch
    Tutaj stoi Lech! Starczy i na trzech"

    Jaki kraj, tacy bohaterowie. Jacy bohaterowie, tacy poeci. Jacy poeci
    ,takie wiersze.

    J.

  • 3. Data: 2010-04-28 19:34:58
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:
> [...]
    > Tutaj stoi Lech! Starczy i na trzech"
    >

    > Jaki kraj, tacy bohaterowie. Jacy bohaterowie, tacy poeci. Jacy poeci

    Panie Kolego, cywilizacja disco-polo bedzie na zawsze polaczona z osoba
    Milosciwie nam Panujacego
    Kwacha- taki to juz byl wtedy ten kraj.
    Dzisiaj widze, ze Kaczor moze pozostawic po sobie cos pieknego-
    prawdziwa sztuke.
    Dlatego o tym pisze.

  • 4. Data: 2010-04-28 19:56:05
    Od: Joachim <j...@o...pl>

> [...]
    > Milosciwie nam Panujacego
    > Kwacha- taki to juz byl wtedy ten kraj.
    > Dzisiaj widze, ze Kaczor moze pozostawic po sobie cos pieknego-

    Widać więc: Jaki prezydent, taka sztuka.

    J.

  • 5. Data: 2010-04-28 20:25:19
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Widać więc: Jaki prezydent, taka sztuka.

    "Lech Wałęsa zuch, starczy na tych dwóch.
    Tutaj stoi Lech, starczy i na trzech"

    Takiego prezydenta nam potrzeba.

    Puknijcie się w te swoje puste głowy.

    pozdrawiam

    kc

  • 6. Data: 2010-04-28 21:28:02
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:

    > Widać więc: Jaki prezydent, taka sztuka.
    >
    > J.

    De gustibus non est disputandum.

    Kol. Joachium woli disco polo- kulture ogrodkow dzialkowych i remizy
    strazackiej.
    Ja preferuje lament dzygitow gruzinskich ku pamieci pary ludzi z Palacu
    Namiestnikowskiego,
    ludzi o ktorych prawie nic nie wiedzialem.

  • 7. Data: 2010-04-28 23:36:09
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 8. Data: 2010-04-29 10:40:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > De gustibus non est disputandum.
    >
    > Kol. Joachium woli disco polo- kulture ogrodkow dzialkowych i remizy
    > strazackiej.
    > Ja preferuje lament dzygitow gruzinskich

    Nic nowego - Janusz Przymanowski przez Grigorija Saakaszwili z czterech
    pancernych też wykorzystał ten motyw...

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-04-29 18:17:55
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Widać więc: Jaki prezydent, taka sztuka.

    A po Komorowskim pozostanie reggae z Jamajki.

    J.