  • 11. Data: 2002-02-05 22:41:09
    Temat: Re: Tak sie zastanawiam...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 13:37:06 +0100, "JOHNNY" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >mBanku az do JUZ WPROWADZONYCH (no od 15.02, ale juz opublikowanych) zmian w
    >Inteligo na grupie sie zrobilo baaardzo "ruchliwo", glosno (bojkoty bankow,
    >grozby zamykania kont itp). I tak sobie wlasnie mysle, ze teraz duzo ludzi
    >(sadzac po wypowiedziach) przeleje swoja kase z mBanku (Ci, co sa
    >niezadowoleni ze zmian %), z Inteligo do mBanku (oplaty w Inteligo) albo
    >jeszcze gdzies do LG (ew. Lukasa). A dzisiaj sobie pomyslalem, ze jak za
    >miesiac % w innych bankach (LG, LUKAS...) pojda w dol, to co???
    >Znowu zamykanie kont i otwieranie nowych, tylko dlatego, ze gdzies jest 1%

    Dlaczego od razu zamykać? Przelać można. Jak masz 100zł to faktycznie
    się nie opłaca. Ale np. 10tysięcy można już śmiało przerzucić do LG z
    mBanku. A jak w LG spadnie i będzie niżej niż w mBanku, to spowrotem.
    Nie mówię o zamykaniu kont, ale o przenoszeniu kasy tam, gdzie
    najkorzystniej.

    >Ktos w ostatnich dyskusjach bardzo madrze powiedzial, ze przy sprawach
    >finansowych NIE nalezy kierowac sie emocjami tylko rozsadkiem.

    No i rozsądek podpowiada przerzucać kasę tam, gdzie korzystniej.

    >A tak na marginesie, to ktos tam jeszcze pisal, ze mBank nie ma co liczyc na
    >przywiazanie klientow... Ja sie wlasnie wylamalem z tego stwierdzenia, bo
    >mimo obnizki % nie zamknalem konta, dlatego wlasnie, ze lubie ten bank ;-)).

    Dokładnie. Ja też nie namawiam do zamykania konta, ale zapasy z emaxa
    do LG przenieść można...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)