  • 1. Data: 2006-11-30 09:32:56
    Temat: Taka drobna sprawa z PKO BP
    Od: "retajer" <r...@i...pl>

    Sytuacja wygląda następująco: po 6-miesięcznym okresie bez obrotu
    na koncie, bank wypowiedział mi umowę z zachowaniem 30-dniowego
    okresu wypowiedzenia. W terminie do 14 dni od daty doręczenia pisma
    miałem czas na potwierdzenia salda rachunku i podanie sposobu jego
    zadysponowania. W związku z tym, że była to kwota rzędu kilkunastu
    złotych dałem sobie spokój i nie nawiedziłem oddziału PKO. Teraz
    mam takie pytanie: Czy, jeżeli po okresie tych 14-dni została
    dokonana jakaś wpłata na konto (30-dniowy okres wypowiedzenia), to
    czy po okresie 30-dniowego wypowiedzenia bede mógł te pieniądze
    jakoś od banku wyciągnąć? Czy po zamknięciu konta kasa przepada
    bezpowrotnie?

  • 2. Data: 2006-11-30 09:35:15
    Temat: Re: Taka drobna sprawa z PKO BP
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Teraz
> [...]
    > czy po okresie 30-dniowego wypowiedzenia bede mógł te pieniądze
    > jakoś od banku wyciągnąć? Czy po zamknięciu konta kasa przepada

    nic nie przepada, kasa jest w banku na nieprocentowanym koncie...tylko
    wolę nawet nie mysleć jak w PKO BP będą jej szukać

    p.s.
    szybko wypowiedzieli umowę, inne banki się z tym tak nie spiesza

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-11-30 10:01:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > p.s.
    > szybko wypowiedzieli umowę, inne banki się z tym tak nie spiesza

    No nie wiem, mi raiffeisen też chciał wypowiedzieć umowę konta
    lokacyjnego, po paru miesiącach nieaktywności.
    KJ

  • 4. Data: 2006-11-30 13:11:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No nie wiem, mi raiffeisen też chciał wypowiedzieć umowę konta
    > lokacyjnego, po paru miesiącach nieaktywności.
    > KJ

    miałem taką sytuacją w BZ WBK, BPH, Millenium, mBanku i bank nigdy nie
    zwracal sie do mnie z propozycją zamknięcia konta, ale w innych bankach
    moze byc przeciez inaczej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-11-30 13:24:43
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Prawdopodobnie chodziło o konto firmowe.
    JaC