  • 1. Data: 2006-11-29 22:11:36
    Temat: vwbank - nie dziala mi logowanie
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    czary czy co...
    nie dzial mi strona https://login.vwbankdirect.pl/
    probuje sie zalogowac z dwoch roznych przeladarek.

    ktos ma/mial podobne klopoty?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2006-11-30 15:03:22
    Temat: Re: vwbank - nie dziala mi logowanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> w

    Data: 30.11.2006, 13:00:53
    Temat: Informacja
    Treść: Szanowni Państwo, w związku z problemami technicznymi podczas prac
    konfiguracyjnych mogą występować obecnie chwilowe utrudnienia w dostępie i
    obsłudze internetowej rachunków, szczególnie w przypadku niektórych
    przeglądarek internetowych. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i
    zapewniamy, że prowadzimy intensywne prace mające na celu niezwłoczne
    usunięcie powyższych utrudnień.
    Autor: Bank

    HTH

    --