  • 11. Data: 2009-03-09 07:28:52
    Temat: Re: Tanie konto firmowe do DG.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-08, kashmiri <x...@g...com> wrote:

    [...]

    > A musi być koniecznie firmowe? Bo jeśli masz masz DG jednoosobową, to wg
    > Ministerstwa Finansów możesz używać "zwykłego" konta osobistego.

    Z różnych względów jest to niestety bardzo zły pomysł.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-03-09 07:49:31
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    SDD pisze:
    > No to mBank. Osobiste + Firmowe.
    to ja już wolę VW Bank direct - konto osobiste e-direct i Plus Konto Biznes

    Bezpłatny token, bezpłatne wszystkie przelewy, bezpłatne wszystkie
    bankomaty w Polsce (do końca lipce niezależnie od kwoty, później od 400 zł).

  • 13. Data: 2009-03-09 10:00:04
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    VWbank direct
    darmowe przelewy, konto oprocentowane !!! Mozesz sobie wziasc odrazu
    zwyklego rora i do niego karte.

    --
    >>> http://szacuneczek.org.pl <<<
    Oprogramowanie/strony www pisane na zlecenie, Agencja Reklamy Internetowej

  • 14. Data: 2009-03-09 10:09:14
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Kotlet mielony pisze:
    > VWbank direct
    > darmowe przelewy, konto oprocentowane !!! Mozesz sobie wziasc odrazu
    > zwyklego rora i do niego karte.

    A czy mając osobisty i firmowy ROR dostaje się 2 tokeny - bezpłatny
    osobisty i płatny firmowy, czy też jeden?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 15. Data: 2009-03-09 10:34:50
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Paweł Muszyński pisze:
    > A czy mając osobisty i firmowy ROR dostaje się 2 tokeny - bezpłatny
    > osobisty i płatny firmowy, czy też jeden?
    może być 1 token do osobistego bezpłatny (ale obsłużysz nim też konto
    firmowe)

  • 16. Data: 2009-03-09 16:33:02
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > A tu masz rownie oficjalny regulamin prowadzenia rachunkow
    > oszczednosciowo-rozliczeniowych w mBanku.
    > Polecam Rozdzial I, paragraf 3, ust. 3
    >
    > http://tnij.org/regulamin-ekonto

    Ponoć wg Prawa bankowego do DG otwiera się "rachunki bieżące", a nie
    "rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe". Nie wiem, czym się oba typy różnią
    (belką?), ale jedno jest pewne (z tych interpretacji): urząd skarbowy
    otrzymując przelew nie dopytuje się, jaką to nazwę ten rachunek nosi w twoim
    banku.

    k.

  • 17. Data: 2009-03-09 17:22:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <x...@g...com> writes:

> [...]
    > różnią (belką?), ale jedno jest pewne (z tych interpretacji): urząd
    > skarbowy otrzymując przelew nie dopytuje się, jaką to nazwę ten

    Jestem przekonany, ze mialem otwarty rachunek biezacy bez zwiazku z DG.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2009-03-09 19:03:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-09, kashmiri <x...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ponoć wg Prawa bankowego do DG otwiera się "rachunki bieżące", a nie
    > "rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe". Nie wiem, czym się oba typy różnią
    > (belką?),

    Dokładnie. Rachunki prowadzone z przeznaczeniem do DG nie podlegają pod
    belkę, tylko są opodatkowane tak jak inne przychody z DG.

    > ale jedno jest pewne (z tych interpretacji): urząd skarbowy
    > otrzymując przelew nie dopytuje się, jaką to nazwę ten rachunek nosi w twoim
    > banku.

    Nie. Ale z drugiej strony jak potem używasz tego konta także osobiście,
    to oni się potrafią dowalić "a skąd ma pan ten przelew?" - i udowadniaj,
    że nie były to wpływy z DG. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-03-09 21:26:11
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu>

    Radzik wrote:
    > to ja już wolę VW Bank direct - konto osobiste e-direct i Plus Konto Biznes
    >
    > Bezpłatny token
    36zł / rocznie.

    no chyba że tabela opłat kłamie;)

    , bezpłatne wszystkie przelewy, bezpłatne wszystkie
    > bankomaty w Polsce (do końca lipce niezależnie od kwoty, później od 400
    > zł).

    oraz wydanie visa elektron za 50 zł

  • 20. Data: 2009-03-10 09:28:43
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    n...@o...eu pisze:

    > 36zł / rocznie.
    > no chyba że tabela opłat kłamie;)
    czytać nie znaczy rozumieć ;)
    Napisałem wyraźnie - bezpłatny token podpięty do konta e-direct, a można
    nim też obsługiwać konto firmowe Plus Konto Biznes.
    > , bezpłatne wszystkie przelewy, bezpłatne wszystkie
    > oraz wydanie visa elektron za 50 zł
    jw - karta do konta e-direct bezpłatna, a przelewy wewnętrzne chodzą 24h