  • 1. Data: 2010-12-30 18:44:25
    Temat: Te lepsze lokaty w mBanku...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania
    wiadomosci z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys
    linku do formularza?

  • 2. Data: 2010-12-30 19:02:22
    Temat: Re: Te lepsze lokaty w mBanku...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/30/2010 12:44 PM, neoniusz wrote:
    > Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania
    > wiadomosci z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys
    > linku do formularza?

    spróbuj i powiedz.

  • 3. Data: 2010-12-30 19:03:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-30 20:02, witek pisze:

    > spróbuj i powiedz.

    Nie chce mi sie tam przelewac pieniedzy, jesli nie uda sie zalozyc lokaty.

  • 4. Data: 2010-12-30 19:04:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/30/2010 1:03 PM, neoniusz wrote:

    > Nie chce mi sie tam przelewac pieniedzy, jesli nie uda sie zalozyc lokaty.

    myślałem, ze masz.

  • 5. Data: 2010-12-30 19:04:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-30 20:04, witek pisze:

    > myślałem, ze masz.

    Gdybym mial, to bym sprobowal :)

  • 6. Data: 2010-12-30 19:06:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/30/2010 1:04 PM, neoniusz wrote:

    > Gdybym mial, to bym sprobowal :)

    no to nalezysz do chlubnych wyjątków, bo reszta by siedziała i płakała,
    że nie wie czy link zadziała.

  • 7. Data: 2010-12-30 19:38:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent neoniusz nadaje:

    > Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania
    > wiadomosci z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys
    > linku do formularza?

    Działa, właśnie "założyła się" lokata na 4% choć teoretycznie nie
    powinna bo nie odhaczyłem zgody na reklamę.
    Dla Ciebie utopiłem 1000 zł przeznaczone na Sylwestra więc jesteś mi
    winien pierwszy taniec ;-)

  • 8. Data: 2010-12-30 19:52:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-30 20:38, JanKo pisze:
    > Dla Ciebie utopiłem 1000 zł przeznaczone na Sylwestra więc jesteś mi
    > winien pierwszy taniec ;-)

    DZIEKI! :)
    Przepraszam, nie chcialem sprawiac problemu.

  • 9. Data: 2010-12-30 21:24:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
    > Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania wiadomosci
    > z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys linku do
    > formularza?

    Ja uważam, że jak dany numer klienta nie ma przypisanego spełnienia warunków
    promocji to nie ma prawa dać się założyć taka lokata. O ile dobrze rozumiem,
    jak to jest zrobione. Czyli link z grupy nie powinien pomóc w takiej
    sytuacji. On może pomóc w sytuacji jak ktoś pomyłkowo wywali tę wiadomość.

  • 10. Data: 2010-12-30 21:25:55
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania wiadomosci
    > z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys linku do
    > formularza?

    Mi sie nie udało.
    Babka na infolinii wyjaśniła, ze tą wiadomość dostają wybrańcy, którzy
    spełniają wymagania jak w regulaminie promocji (całkiem sporo tych wymagań).
    Jeśli nie dostalem tego newsa, to nie mam takiej opcji.

    Jacek