  • 11. Data: 2010-12-30 21:53:16
    Temat: Re: Te lepsze lokaty w mBanku...
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Mi sie nie udało.
    Babka na infolinii wyjaśniła, ze tą wiadomość dostają wybrańcy, którzy
    spełniają wymagania jak w regulaminie promocji (całkiem sporo tych wymagań).
    Jeśli nie dostalem tego newsa, to nie mam takiej opcji.

    Bez przesady z tymi wymaganiami. Miesiące temu miałem przypadkowo kilka
    tysięcy u nich przez parę dni. Zostałem "wybrańcem". Od tej pory mam 1-4
    lokaty z 12 gr odsetek dziennie. I ciągle nowe linki.

  • 12. Data: 2010-12-30 21:59:24
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-30 22:25, Jacek pisze:
    > Babka na infolinii wyjaśniła, ze tą wiadomość dostają wybrańcy, którzy
    > spełniają wymagania jak w regulaminie promocji (całkiem sporo tych
    > wymagań). Jeśli nie dostalem tego newsa, to nie mam takiej opcji.

    Spoko. Wybranym wybrańcom też ten link nie działa, więc luzik. A
    przynajmniej nie działał jak zaczynali tą "promocję".

    --
    Raf

  • 13. Data: 2010-12-31 07:28:55
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 30 Gru, 22:59, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > Spoko. Wybranym wybra com te ten link nie dzia a, wi c luzik. A
    > przynajmniej nie dzia a jak zaczynali t "promocj ".

    U mnie dziala. Mam dodane do ulubionych i nie musze zagladac do
    wiadomosci :). Podczas logowania przy skladaniu tego wniosku
    sprawdzane sa dostepne srodki i zapewne 'uprawnienie' do zalozenia
    lokaty w promocji.

    MK

  • 14. Data: 2010-12-31 07:55:21
    Od: " " <q...@g...pl>

    Rafał <a...@m...invalid> napisał(a):

    > Spoko. Wybranym wybrańcom też ten link nie działa, więc luzik. A
    > przynajmniej nie działał jak zaczynali tą "promocję".

    U mnie działało bez problemu, ale że 4% to żadna łaska więc lokata już
    zakończona.

  • 15. Data: 2010-12-31 10:57:42
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > U mnie działało bez problemu, ale że 4% to żadna łaska więc lokata już
    > zakończona.

    Zatem gdzie teraz masz zalozona?

  • 16. Data: 2010-12-31 11:12:58
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Czy ktos probowal zakladac lokaty jednodniowe 4% bez otrzymania wiadomosci
    > z oferta - tzn. korzystajac z zamieszczonego tutaj kiedys linku do
    > formularza?

    U mnie zadziałało, choć nie miałem żadnej informacji z mBanku o tej
    promocji. A o kredycie odnawialnym i bankomatach bez prowizji za 5zł to mi
    dzownią co tydzień... I jeszcze teraz żądają, żeby się tłumaczyć, czemu nie
    chcę włączyć tych usług!

  • 17. Data: 2010-12-31 17:07:39
    Od: qq96 <q...@f...ru>

    W dniu 2010-12-31 11:57, ttt pisze: