  • 1. Data: 2011-06-09 15:50:55
    Temat: Telefony z Getinonline i Idea.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Przedtem dzwonili i namawiali do przedłużania lokat. A teraz to już dzwonią
    z pytaniem, czemu nie przelewam kasy na złożone wnioski.

    "A może Pan sobie zapomniał, ze upływa termin przelania pieniędzy?"

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-06-09 16:09:51
    Temat: Re: Telefony z Getinonline i Idea.
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > "A może Pan sobie zapomniał, ze upływa termin przelania pieniędzy?"

    Mnie meczą już teraz codziennie, ale uparcie nie odbieram. Raz tylko zadzwonił
    mój opiekun z GOL'a z zastrzeżonego to musiałem się 15 minut bronić przed
    rewolwerem...

    Zaczyna to być męczące.

  • 3. Data: 2011-06-09 16:19:35
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > mój opiekun z GOL'a z zastrzeżonego to musiałem się 15 minut bronić przed
    > rewolwerem...
    >
    > Zaczyna to być męczące.

    "Nie mecz sie! - Wlacz ACR!"

    Dzieki ACR odnotowalem drastyczny spadek rozmow
    "panie wez pan kredyt, ubezpieczenie, karte, cegle", itd.
    Normalnie "jak reka zabral" :).

  • 4. Data: 2011-06-09 16:29:57
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Normalnie "jak reka zabral" :).

    Ale cała trójca Czarneckiego identyfikuje się numerem BOK, a nie mam opcji
    odrzucania pojedynczych numerów. Tylko nie rozumiem co to dla nich za interes
    napędzać teraz na zakładanie lokat? Kiedyś wciskali jakieś plany
    oszczędnościowe to tu mieli stały zysk, a tak to nie wiem po co.

  • 5. Data: 2011-06-09 17:51:57
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Przedtem dzwonili i namawiali do przedłużania lokat. A teraz to już
    > dzwonią z pytaniem, czemu nie przelewam kasy na złożone wnioski.
    >
    > "A może Pan sobie zapomniał, ze upływa termin przelania pieniędzy?"

    U mnie dokładnie to samo :) własnie 10 minut temu miałem telefon

  • 6. Data: 2011-06-09 18:50:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ale cała trójca Czarneckiego identyfikuje się numerem BOK, a nie mam opcji
    >odrzucania pojedynczych numerów. Tylko nie rozumiem co to dla nich za interes
    >napędzać teraz na zakładanie lokat?

    Bo potrzebują gwałtownie kasy?
    RPP znowu podwyższyła stopy i konkurencja też zacznie. Dzwonią by namówić na
    obecne oferty bo wkrótce będą musieli zaoferować wyższe.

    Arek