eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Toyota Bank] - czy ja dobrze rozumiem, że konto będzie płatne?[Toyota Bank] - czy ja dobrze rozumiem, że konto będzie płatne?
  • Data: 2012-02-07 10:05:17
    Temat: [Toyota Bank] - czy ja dobrze rozumiem, że konto będzie płatne?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Data otrzymania: 07.02.2012
    Temat: 30.01 Zmiana w tabeli opłat i prowizji

    Szanowni Państwo Od 1 marca br. zmianie ulega tabela opłat i prowizji
    dla Klientów Indywidualnych. Rezygnujemy z opłaty za kartę płatniczą
    wydaną do Konta osobistego i przenosimy ją w opłatę za jego
    prowadzenie. Stawka, tj. 2,50 zł i zasady zwrotu tej opłaty pozostają
    bez zmian. Również od 1 marca 2012 r. wszyscy klienci Toyota Bank będą
    mogli skorzystać z nowej oferty produktowej - Konta Enter. Jest to
    rachunek bieżący dedykowany grupie klientów zainteresowanej głównie
    naszą ofertą depozytową. Konto dostępne będzie bez obowiązkowej karty
    płatniczej. Zapraszmay do skorzystania z naszej nowej oferty. Z
    poważaniem Zespół Toyota Bank

    KJ
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein