eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakujeToyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakuje
  • Data: 2007-08-23 17:59:35
    Temat: Toyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakuje
    Od: Piotr <p...@R...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Założyłem konto, przedtem było (jest) Inteligo. Doskwierał mi brak
    wypukłej karty (rezerwacje, wypożyczalnie samochodów itd.) oraz brak
    przelewów zagranicznych.
    No to na szybko lista braków w Toyota Bank:
    - brak doładowań telefonów prepaid
    - brak... przelewów zagranicznych
    - brak "płatności", czyli coś jak zdefiniowany odbiorca + "tytułem"
    + historia płatności - np. płacąc za wodę będe muszę zapisać w
    zeszycie ile było poprzednio (sami obliczamy), w Int. było z automatu
    - edycja zlecenia stałego: nie można zmienić rach. źródłowego
    - zlecenia stałe nie figurują na liście oczekujących (już taka uroda...)

    Ciekawi mnie jedna, ale ważna rzecz. Toyota bank - niby japoński,
    szczycą się Kaizenem itp., ale w zarządzie zasiadają sami Polacy. Dla
    mnie (pracuję właśnie dla Azjatów) jest to niepojęte... gdzie w takim
    razie japoński charakter tego banku??? Skąd ma się on brać?

    Wracając do konta... agrodą są darmowe przelewy i lepsze oprocentowanie.
    Ale nie wiem czy to wystarczy. Niebawem dostanę konto w Citi - tam
    zapewne pojawi się kolejna lista plusów i minusów. Szkoda że nie można
    mieć wszystkiego...

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1