eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2006-02-24 22:06:56
    Temat: Re: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "rsa127" <r...@p...onet.pl> writes:

    > Bez przesady. Rejestrowane jest czy dany punkt sprzedaży nie ma za dużo
    > chargebacków. Natomiast NIE MA żadnego międzybankowego rejestru o klientach
    > dokonujących chargebacki.

    Bo i klienci ich nie dokonuja :-)
    --
    Krzysztof Halasa


  • 12. Data: 2006-02-25 19:11:21
    Temat: Re: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    >> Bez przesady. Rejestrowane jest czy dany punkt sprzedaży nie ma za dużo
    >> chargebacków. Natomiast NIE MA żadnego międzybankowego rejestru o
    >> klientach
    >> dokonujących chargebacki.
    >
    > Bo i klienci ich nie dokonuja :-)
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Literalnie 100% racji. Choć miałem na myśli działania klienta skutkujace
    chargebackiem. Czyli krótki mówiąc nadmiar reklamacji transakcji kartowych.


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1