eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTransakcja kartowa - brak podpisu klientaRe: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
    Date: Sat, 25 Feb 2006 20:11:21 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <dtqa4s$vmr$1@news.onet.pl>
    References: <dtk8up$616$1@nemesis.news.tpi.pl> <dtmpos$lrm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <dtnljp$c7c$1@news.onet.pl> <m...@d...localdomain>
    Reply-To: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-71-80.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1140894684 32475 213.238.71.80 (25 Feb 2006 19:11:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2006 19:11:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: BTVLt03Vq/nJs4hu7XZvWLuvlwVF2GhK
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378613
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Bez przesady. Rejestrowane jest czy dany punkt sprzedaży nie ma za dużo
    >> chargebacków. Natomiast NIE MA żadnego międzybankowego rejestru o
    >> klientach
    >> dokonujących chargebacki.
    >
    > Bo i klienci ich nie dokonuja :-)
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Literalnie 100% racji. Choć miałem na myśli działania klienta skutkujace
    chargebackiem. Czyli krótki mówiąc nadmiar reklamacji transakcji kartowych.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1