  • 1. Data: 2010-11-14 18:02:41
    Temat: Transakcje bezgotówkowe, co zamiast inteligo?
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    Witam,

    Zapewne wiecie, zmienia się od jutra koszt za kartę płatniczą w
    przypadku salda poniżej 100zł w Inteligo
    .
    1) Czy do transakcji bezgotówkowych można zaliczyć doładowania do
    telefonu? Bo takie jak np.: zakupy w sklepie kartą to rozumiem tak.

    2) Przelew do banku PKOBP (konto techniczne) już się nie zalicza tak?

    Jeżeli na pytanie 1 jest "nie zalicza się" to możecie mi polecić jakiś
    bank który miałby tanie przelewy, bezpłatną kartę płatniczą i bezpłatne
    prowadzenie konta? Jak to możliwe to chciałbym, żeby miał obsługę
    zdrapkowych kodów.

    Pozdrawiam
    DFpawel

  • 2. Data: 2010-11-14 18:24:44
    Temat: Re: Transakcje bezgotówkowe, co zamiast inteligo?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 1) Czy do transakcji bezgotówkowych można zaliczyć doładowania do
    > telefonu? Bo takie jak np.: zakupy w sklepie kartą to rozumiem tak.

    takie doładowanie to jak zakup w sklepie, bo czym się różni doładowanie
    tel. w necie od np. zakupu kodu/zdrapki w salonie telekomu

    > 2) Przelew do banku PKOBP (konto techniczne) już się nie zalicza tak?

    przelew raczej nie

> [...]
    > bank który miałby tanie przelewy, bezpłatną kartę płatniczą i bezpłatne
    > prowadzenie konta? Jak to możliwe to chciałbym, żeby miał obsługę

    DBnet na 100% ma zdrapki, bo to już archaiczne rozwiązanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-11-14 20:17:34
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    DFpawel wrote:
    > Witam,
    >
    > Zapewne wiecie, zmienia się od jutra koszt za kartę płatniczą w
    > przypadku salda poniżej 100zł w Inteligo
    > .
    nie salda tylko *obciążeń* (bezgotówkowych) < 100 zl

    średnie saldo mozesz miec 4 zł i nic nie policzą

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 4. Data: 2010-11-14 21:27:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    DFpawel <0...@s...gazeta.pl> wrote:

    > 1) Czy do transakcji bezgotówkowych można zaliczyć doładowania do
    > telefonu? Bo takie jak np.: zakupy w sklepie kartą to rozumiem tak.

    Jeśli doładowujesz z poziomu panelu inteligo, lub korzystasz z
    'place z inteligo' to nie, ale jesli placisz gdzies w sieci za
    doladowanie, podajac numer karty i kod cvv, to tak, wlicza sie
    to do transakcji bezgotowkowych.

    a.

  • 5. Data: 2010-11-14 22:58:02
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/14/2010 3:27 PM, Wemif wrote:

> [...]
    > 'place z inteligo' to nie, ale jesli placisz gdzies w sieci za
    > doladowanie, podajac numer karty i kod cvv, to tak, wlicza sie

    ciekawe jak zdefiniują płatność bezgotówką za miesiąc.

  • 6. Data: 2010-11-14 23:17:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-14 23:58, witek pisze:

    > ciekawe jak zdefiniują płatność bezgotówką za miesiąc.

    Nie rozumiem. Zakładam, że TOiP mówi o transakcjach bezgotówkowych
    WYKONANYCH KARTĄ. W czym więc problem?

  • 7. Data: 2010-11-14 23:24:01
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/14/2010 5:17 PM, Wojciech Nawara wrote:

    > Nie rozumiem. Zakładam, że TOiP mówi o transakcjach bezgotówkowych
    > WYKONANYCH KARTĄ. W czym więc problem?

    tyz prowda.
    punkt dla ciebie.