  • 1. Data: 2002-12-13 22:28:42
    Temat: Transfer z kk na konto
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy jest jakiś serwis, tańszy niż webpay.pl, pozwalający na transfer pieniędzy
    z kk na konto (myśle, że 3% to uczciwa prowizja). Chodzi mi wyłącznie o takie
    które umożliwiają transfer na konto w Polsce, żadnych czeków.

    Dzięki.

    TM

  • 2. Data: 2002-12-13 22:55:31
    Temat: Re: Transfer z kk na konto
    Od: g...@p...gazeta.pl

    www.payu.pl

    Pobierają chyba 3,25

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-12-13 23:04:52
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@W...wp.pl>

> [...]
    takie
    > które umożliwiają transfer na konto w Polsce, żadnych czeków.

    prowizja 3,25%

    korzystalem, wszystko dziala OK.

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2002-12-14 00:26:10
    Od: "Robert1" <piotr@centrum._cz>

> [...]
    takie
    > które umożliwiają transfer na konto w Polsce, żadnych czeków.

    Webpay, Payu, Allpay.... Ale 3%? Raczej nierealne... Poza tym - po co?
    Raczej taniej niz w banku/bankomacie nigdzie nie da sie wyplacic.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2002-12-14 09:57:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pieniędzy
    > takie
    >
    > www.payu.pl
    > prowizja 3,25%
    >
    > korzystalem, wszystko dziala OK.
    >
    > pozdro
    > SirmarK

    Czy obciążenie karty jest traktowane jako sprzedaż czy wypłata i naliczane są
    odsetki jak za pobranie kasy z bankomatu?

    TM

  • 6. Data: 2002-12-15 00:42:16
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@W...wp.pl>

    > Czy obciążenie karty jest traktowane jako sprzedaż czy wypłata i naliczane

    > odsetki jak za pobranie kasy z bankomatu?

    traktowane jest to jako transakcja bezgotowkowa, czyli bezproblemowo mozesz
    korzystac
    z KK z odroczonym terminem splaty.

    pozdro
    SirmarK

  • 7. Data: 2002-12-15 00:47:26
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@W...wp.pl>

    Użytkownik "Robert1" <piotr@centrum._cz> napisał w wiadomości
    > Webpay, Payu, Allpay.... Ale 3%? Raczej nierealne... Poza tym - po co?

    webpay.pl - prowizja 5,9%
    allpayu.pl - prowizja 4,4%
    payu.pl - prowizja 3,25%

    > Raczej taniej niz w banku/bankomacie nigdzie nie da sie wyplacic.

    bankomaty biora przewaznie 3 lub 3,5%
    poza tym w tych systemach typu payu.pl transakcja jest traktowana jako
    bezgotowkowa
    wiec mozna spokojnie stosowac do KK z odroczonym terminem platnosci.

    pa
    SirmarK

  • 8. Data: 2002-12-15 11:29:22
    Od: "Robert1" <piotr@centrum._cz>

    > bankomaty biora przewaznie 3 lub 3,5%

    Wlasnie sobie sprawdzilem - np. Fortis 3%. Tak wiec obecnie jednak bankomat
    najtaniej...

    > poza tym w tych systemach typu payu.pl transakcja jest traktowana jako
    > bezgotowkowa

    We wszystkich tego typu systemach tak jest. Jeszcze nie spotkalem takiego
    ktory potraktuje transakcje internetowa jako wyplata gotowki.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2002-12-15 11:32:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Robert1 <piotr@centrum._cz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:athsiu$c84$...@s...silesia.pik-net.pl...

> [...]
    >
    > We wszystkich tego typu systemach tak jest. Jeszcze nie spotkalem takiego
    > ktory potraktuje transakcje internetowa jako wyplata gotowki.

    Ale tu wlasnie jest clou problemu...
    Przy wyplacie z bankomatu masz 3% prowizji ORAZ odsetki od kredytu od dnia
    wyplaty do dnia splaty karty czyli moze to byc nawet ponad 5%, a calosc
    kosztow ponad 8%...!!
    Przy obciazeniu przez payU masz 3,25% i to sa cale koszty.

    --
    Pozdrowienia
    ---