  • 1. Data: 2002-12-13 20:54:03
    Temat: Przekaz pieniezny zagranice !!??
    Od: "Marc" <r...@2...pl>

    Witam listowiczów.

    Mam okazję przekazać trochę australijskich $ do australii własnie, ale nie
    na konto tylko na adres.
    Czy kts wie jaki bank i jaka usluga to umozliwia i w miare tanio ???

    Z góry dziękuję

    M.

  • 2. Data: 2002-12-14 15:38:59
    Temat: Re: Przekaz pieniezny zagranice !!??
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Marc" <r...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Mam okazję przekazać trochę australijskich $ do australii własnie, ale nie
    > na konto tylko na adres.
    > Czy kts wie jaki bank i jaka usluga to umozliwia i w miare tanio ???

    Czesto banki moga dokonac wyplat na podstawie adresu i danych personalnych z
    przekazu. Zawiadamiaja klienta listownie lub telefonicznie. Niech
    beneficjent w Australii znajdzie taki bank i go poda. A jeszcze lepiej niech
    zalozy rachunek
    A wtedy Polsce to juz kazdy wiekszy oddzial powinien potrafic zrobic co
    trzeba.