  • 1. Data: 2010-07-08 12:18:10
    Temat: Trzy wiedźmy
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Za wikipedią:

    Trzy wiedźmy (ang. Wyrd Sisters) &#8211; humorystyczna powieść fantasy Terry'ego
    Pratchetta, wydana w 1988 r.
    "Umiera dawny król Lancre. Jego miejsce zajmuje podstępny książę z żoną,
    jednak jednocześnie w dziwnych okolicznościach ginie mały potomek byłego
    króla. Dziecko znajdują tytułowe trzy wiedźmy".

    Uwaga na nadchodzącą godzinę trzech wiedźm. :)

    pozdrawiam
    kc

    PS
    To co, że nie piątek

  • 2. Data: 2010-07-08 13:30:22
    Temat: Re: Trzy wiedźmy
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    Jednak jesteś tępy, nawet z tematu który można powiązać
    z giełdą zrobisz bzdure.

  • 3. Data: 2010-07-08 13:53:10
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Jednak jesteś tępy, nawet z tematu który można powiązać
    > z giełdą zrobisz bzdure.

    Próbowałeś zrozumieć? Nie wierzę. Nie dość, że umie czytać, pisać prawie
    bezbłędnie, to jeszcze chciałby myśleć.

    kc

  • 4. Data: 2010-07-08 14:11:51
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Ty głąbie nie musisz nic pisać, żeby zrozumieć co możesz
    mieć na myśli. W takim ptasim móżdżku żadne bardziej
    subtelne rebusy się nie pomieszczą.
    Dobrze, że stworzyli ci te wiki, bo inaczej całkowita klapa.

  • 5. Data: 2010-07-08 14:15:15
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ty głąbie nie musisz nic pisać, żeby zrozumieć co możesz
    > mieć na myśli. W takim ptasim móżdżku żadne bardziej
    > subtelne rebusy się nie pomieszczą.
    > Dobrze, że stworzyli ci te wiki, bo inaczej całkowita klapa.

    Rozumiem twoją wściekłość. Mogłeś przecież, zamiast rozwiązywać rebusy,
    posłuchać dobrej rady.

    kc

  • 6. Data: 2010-07-08 14:29:04
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Rozumiem twoją wściekłość. Mogłeś przecież, zamiast rozwiązywać rebusy,
    > posłuchać dobrej rady.
    >
    > kc

    Wsciekłość? Na kogo? Na ciebie? Żeby wywołać wsciekłość,
    musiałbyś sobą coś reprezentować, przeceniasz się.
    Raczej zażenowanie, że się w ogóle odzywam do takiego
    czegoś, co trzeba przeganiać jak robactwo.

  • 7. Data: 2010-07-08 14:45:06
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > Wsciekłość? Na kogo? Na ciebie? Żeby wywołać wsciekłość,
    > musiałbyś sobą coś reprezentować, przeceniasz się.
    > Raczej zażenowanie, że się w ogóle odzywam do takiego
    > czegoś, co trzeba przeganiać jak robactwo.

    Fajny język, Adolf H. wymięka.

  • 8. Data: 2010-07-08 15:07:24
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Fajny język, Adolf H. wymięka.

    A cóż to za odnośnik ten Adolf H.? Jesteś jego fanem?
    Nie umiesz inaczej kojarzyć takiego zwrotu?
    Widać masz problem koleżko.
    Po to ktoś wymyslił grupy tematyczne, żeby takie internetowe
    robactwo nie pleniło sie wszędzie. Jak grupa niemoderowana,
    to jedynie słowne przeganianie może coś dać, choć wątpie,
    na takich palantów to chyba faktycznie trzeba jakiegoś Adasia
    z kijem.

  • 9. Data: 2010-07-08 15:40:56
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > to jedynie słowne przeganianie może coś dać, choć wątpie,
    > na takich palantów to chyba faktycznie trzeba jakiegoś Adasia

    Śmieciu jeden, wskaż w swoich tekstach inny fragment niż bluzgi. Nie chcę
    nawet żebyś pokazał co napisałeś o giełdzie, bo nic. Co tu robisz?
    Zastępujesz innych aktywistów, czy nowy nick przyjąłeś?

    kc

  • 10. Data: 2010-07-08 16:09:18
    Od: "skalorr" <u...@g...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina