  • 11. Data: 2010-07-08 16:16:35
    Temat: Re: Trzy wiedźmy
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skalorr <u...@g...pl> napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    a z tamtego adresu przechodzimy do:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/You_forgot_Poland

    :) Prawo Godwina, nie słyszałem, dzięki za linka. Myślę, że tu na miejscu.

    kc

  • 12. Data: 2010-07-08 16:24:02
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > a z tamtego adresu przechodzimy do:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/You_forgot_Poland
    >

    > :) Prawo Godwina, nie słyszałem, dzięki za linka. Myślę, że tu na miejscu.
    >
    > kc

    Trochę zakręciłem. Chciałem wskazać na to, że twoje przywołanie prawa
    Godwina "nie ma nic wspólnego z meritum sprawy"

    kc

  • 13. Data: 2010-07-08 16:31:47
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Trochę zakręciłem. Chciałem wskazać na to, że twoje przywołanie prawa
    > Godwina "nie ma nic wspólnego z meritum sprawy"
    >
    > kc

    Oj głąbie, ty nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz,
    to co wymagać abyś pisał na temat.
    Nie błaznij się już i nie smieć więcej.

  • 14. Data: 2010-07-08 16:36:12
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Czy mógłbyś wyciągnąć gdzieś z archiwum jakiś Twój post na tej grupie, który
    dotyczył giełdy?

  • 15. Data: 2010-07-08 16:39:41
    Od: "skalorr" <u...@g...pl>

    kc wrote:

    > Trochę zakręciłem. Chciałem wskazać na to, że twoje przywołanie prawa
    > Godwina "nie ma nic wspólnego z meritum sprawy"
    >
    > kc

    A jest jakieś meritum w obrzucaniu się błotem przez frustratów ?

  • 16. Data: 2010-07-08 16:40:40
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Oj głąbie, ty nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz,
    > to co wymagać abyś pisał na temat.
    > Nie błaznij się już i nie smieć więcej.

    A coś o giełdzie może? Czy tylko palikotyzujemy?

    Jakiś uczony w Schopenhauerze zaraz mi coś wytknie pewnie znowu, że zmieniam
    temat.

    kc

  • 17. Data: 2010-07-08 16:44:28
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skalorr <u...@g...pl> napisał(a):

    > A jest jakieś meritum w obrzucaniu się błotem przez frustratów ?

    Kolego skalorr, jeżeli myślisz, że bluzgi sympatycznego kolegi rona mnie
    frustrują, to się mylisz. Powróć do początku dyskusji, poczytaj, zrozum, a
    potem się wpierdalaj ze swoimi erystycznymi mądrościami.

    kc

  • 18. Data: 2010-07-08 17:17:52
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    > Czy mógłbyś wyciągnąć gdzieś z archiwum jakiś Twój post na tej grupie,
    który
    > dotyczył giełdy?

    W zupełności powinno Ci wystarczyć, że nie znajdziesz żadnego
    mego postu nie dotyczącego giełdy, oczywiście oprócz tych
    w których wypowiadam swoje zdanie na temat robactwa.
    Nie zapominaj kolezko, że pisanie na grupie nie usprawiedliwia
    robienia śmietnika z głównego tematu grupy.
    Można tolerować przypadki, ale jak dzieki takim oszołomom jak
    niejaki kacyk czy jemu podobni, nazwa wgpw ma się nijak do grupy,
    a przewodnim tematem stają się jakieś polityczno-magielne teorie,
    to zaczyna brakować sensu. W internecie nie ma problemu założyć
    sobie własną grupę i pleść tam co ślina na język przyniesie lub
    jeszcze prosciej, znależc grupe odpowiednią tematycznie.
    Czy to tak trudno zrozumieć?

  • 19. Data: 2010-07-08 17:26:53
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > W zupełności powinno Ci wystarczyć, że nie znajdziesz żadnego
    > mego postu nie dotyczącego giełdy, oczywiście oprócz tych
    > w których wypowiadam swoje zdanie na temat robactwa.

    Pomogę ci, skoro nie masz nic do powiedzenia na temat giełdy. Oto grupa dla
    ciebie:
    bionet.parasitology

    kc

  • 20. Data: 2010-07-08 17:41:54
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    bionet.parasitology. Nie dogadasz się. Ale głowa do góry, mamy rodzimego
    profesora od robaków. Z nim na pewno znajdziesz wspólny język.

    kc