  • 1. Data: 2008-01-13 18:49:05
    Temat: Tuxedo
    Od: Bob Barker <b...@n...czycos.com>

    Czy ktoś z Państwa ma doświadczenie z transakcjami tego typu? Kalkuluje
    się to w przypadku, kiedy jedna osoba w GB (dokładniej w Irlandii
    Północnej) "tankuje" kartę funtami, a druga realizuje ją w Polsce w
    złotówkach? Czy ma znaczenie z jakiego bankomatu się korzysta?

  • 2. Data: 2008-01-13 20:42:36
    Temat: Re: Tuxedo
    Od: Ra <a...@...stopce>

    Bob Barker napisał(a):
    > Czy ktoś z Państwa ma doświadczenie z transakcjami tego typu? Kalkuluje
    > się to w przypadku, kiedy jedna osoba w GB (dokładniej w Irlandii
    myślałem że piszesz o bea tuxedo, też dotyczy transakcji ;)