  • 11. Data: 2007-01-04 14:21:08
    Temat: Re: UOKiK zarzuca 20 bankom zmowę cenową
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    RobertS napisał(a):

    > m.in. dlatego niektorzy z nich (wspomniany wczesniej LIDL) nie przyjmuje
    > platnosci <20zl, bo to sie nie oplaca

    Raczej nie, przecież prowizje są ustalane jako procent od wartości
    transakcji (no chyba, że są jakieś prowizje minimalne, ale nie słyszałem
    o czymś takim). Jedynie koszt połączenia jest niezależny od wartości
    transakcji, ale w supermarketach raczej nie używają łączy modemowych,
    prędzej jakieś połączenie stałe typu GPRS lub linia dzierżawiona, więc
    zupełnie nie rozumiem polityki takich sklepów.
    Ja ostatnio miałem sytuację wręcz odwrotną: płaciłem w małym sklepiku
    6zł no i pani stwierdziła, że nie ma wydać z 50. No to zapłaciłem kartą...

    ch.

  • 12. Data: 2007-01-04 14:24:46
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu LPoD porozsypywal nastepujace haczki:
    > Raczej nie, przecież prowizje są ustalane jako procent od wartości
    > transakcji (no chyba, że są jakieś prowizje minimalne, ale nie słyszałem
    > o czymś takim).
    Wg mnie sa. %, min X zl.
    Tak bylo/jest z wyplatami z obcym bankomatow.
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-01-04 14:34:04
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Chris wrote:
    > Może te "inne" markety maja inne warunki podpisanej umowy?

    Czyli jednak sie da. Co mnie jako klienta to obchodzi jaka sklep ma
    umowe? Mogl miec lepsza skoro konkurencja takowa ma.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2007-01-04 16:00:27
    Od: m...@g...com

    RobertS wrote:

    > czy udalo sie wam zaplacic karta kwote <5zl ?
    > oczywiscie nie w sieci tylko w "normalnym" sklepie...
    >
    > dla mnie jest to granica powyżej, ktorej staram sie zaplacic karta,
    > tylko w nielicznych przypadkach jest to niemozliwe

    Wielokrotnie: na Statoilu, Orlenie oraz BP. Nie wiem czy to jest
    wystarczająco normalny sklep :)

    p. m.

  • 15. Data: 2007-01-04 16:49:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wielokrotnie: na Statoilu, Orlenie oraz BP. Nie wiem czy to jest
    > wystarczająco normalny sklep :)
    >
    > p. m.

    wystarczajaco ;-)

    a pomijajac stacje benzynowe?

    czy komus udalo sie zaplacic karta <5zl?

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-01-04 16:51:21
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    Dnia Thu, 04 Jan 2007 15:12:52 +0100, RobertS napisał(a):

    > czy udalo sie wam zaplacic karta kwote <5zl ?
    > oczywiscie nie w sieci tylko w "normalnym" sklepie...

    Kiosk Ruchu w Atrium Plaza w Warszawie - z tego co wiem to minimalną kwotą
    jest tam 4zł.

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 17. Data: 2007-01-04 17:25:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > czy komus udalo sie zaplacic karta <5zl?

    Oczywiście.

  • 18. Data: 2007-01-04 17:42:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Oczywiście.

    oki, ale przykłady proszę ;-))

    juz wiemy, ze <5zl mozna zaplacic (nie w necie) na stacjach benzynowych
    i w kiosku w Atrium (>4zl), gdzie jeszcze ?

  • 19. Data: 2007-01-04 18:19:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > oki, ale przykłady proszę ;-))

    Masz wymagania. Z mojej historii - np. markety, sklepik osiedlowy,
    księgarnia w CH itd.
    Nie rozumiem skąd akurat wziąłeś taką a nie inną sztywną granicę i jaki
    sens ma podawanie przykładów. Generalnie mniej niż 5 PLN zapłacisz po
    prostu wszędzie tam, gdzie nie ma limitów ustalonych przez sprzedawcę*

    * - należy pamiętać o technicznym minimum, które wprowadza sam terminal

  • 20. Data: 2007-01-04 18:43:14
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Co za bzdura. Takie cos tylko za Kononwoicza bedzie mozliwe (zeby
    > niczego nie bylo).

    No w sumie to by potwierdzało, że jednak magia Kononowicza działa ;)

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski