  • 21. Data: 2007-01-04 19:26:26
    Temat: Re: UOKiK zarzuca 20 bankom zmowę cenową
    Od: "ES" <e...@W...gazeta.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > oki, ale przykłady proszę ;-))
    > juz wiemy, ze <5zl mozna zaplacic (nie w necie) na stacjach benzynowych
    > i w kiosku w Atrium (>4zl), gdzie jeszcze ?

    Real, nieistniejący już Geant, Tesco
    EMPiK
    Media Markt, Saturn
    E.Leclerc, Albert
    Praktiker, OBI, Castorama, NOMI

  • 22. Data: 2007-01-04 20:39:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > nieistniejący już Geant

    Nie za szybko go pogrzebałeś?
    Owszem sprzedany, ale marka jeszcze istnieje.

  • 23. Data: 2007-01-04 22:44:21
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Nie widzę, aby ktokolwiek juz o tym napisał, a wiadomość jest
    > sensacyjna!

    No i swietnie :-) - na grupie bankowej przez caly dzien w sumie nikt sie
    sensownie na ten temat nie wypowiedzial :-D (ja tez nie ale ja akurat
    jedynie zwykly user jestem). Cos tam niby sie zaczelo ale w sumie nastapila
    jedynie licytacja gdzie mozna karta na minimalna kwote zaplacic (gratulacje
    dla mydlacych watek :-) ).
    W sumie to jest dopiero sensacja - a raczej pokaz poziomu grupy. Bo temat
    jest rozlegly - wystarczy chociaz wziac pod uwage pieniadze biorace sie z
    nawet 0,5 % zmiany. Swoja droga ciekaw jestem jak szybko ukreca leb tej
    sprawie.

    Belin

  • 24. Data: 2007-01-05 00:54:38
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jan 2007 14:43:16 +0100, "K.K."
    <z...@h...oraz.pl> wrote:

> [...]
    104102894964

    >A dokładniej
    >http://www.uokik.gov.pl/download/Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2
    RlZmF1bHRfYWt0dWFsbm9zY2kudjAvMTIwLzI1NC8xL2RlY3l6am
    EucGRm
    >lub link dostępny na dole strony
    >http://www.uokik.gov.pl/pl/informacja_i_edukacja/in
    formacja/komunikaty_prasowe/art254.html

    No cóż. Chyba nikt nie spodziewa się, że banki jutro zapłacą miliony i
    zaprzestaną pobierać interchange :)
    Jest oczywiste, że odwołają się do sądu. A zanim sąd wyda ostateczną
    decyzję upłyną lata. Tak więc na razie nic się nie zmieni, a jeśli w
    przyszłości sąd nakaże obniżyć/zlikwidować opłatę, to możemy
    spodziewać się pewnych ruchów banków przerzucających na klientów choć
    w części dotychczas uzyskiwany dochód, np. skrócenie grace period,
    zaostrzenie warunków umożliwiających bezpłatne wznowienie karty,
    wprowadzenie nowych opłat itp.

    PG

  • 25. Data: 2007-01-05 01:20:45
    Temat: Re: UOKiK zarzuca 20 bankom zmowę cenowš
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > w części dotychczas uzyskiwany dochód, np. skrócenie grace period,
    > zaostrzenie warunków umożliwiających bezpłatne wznowienie karty,

    Klienci nie zaakceptuja nowych oplat, to tak nie dziala. Oplaty moga
    byc tylko zmniejszane - taka psychologia. To nie jest produkt
    obowiazkowy, bardziej zalezy na nim bankom i innym takim niz klientom.

    Obawiam sie ze kwestia stawek interchange wczesniej rozwiaze sie
    w "Europie" niz w samej Polsce. Stawki sa wysokie, po powszechnym
    wprowadzeniu chipow nic nie bedzie ich uzasadniac. Podobnie
    przypuszczalnie bedzie z dodatkowymi oplatami przy transakcji
    bez przewalutowania (glownie w euro).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2007-01-05 12:00:32
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    RobertS wrote:

    > oki, ale przykłady proszę ;-))
    >
    > juz wiemy, ze <5zl mozna zaplacic (nie w necie) na stacjach benzynowych
    > i w kiosku w Atrium (>4zl), gdzie jeszcze ?

    Jak byłem w 2001 roku w Budapeszcie to w każdym sklepiku można było bez
    problemu zapłacić kartą kupując nawet jedno piwo ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 27. Data: 2007-01-05 21:11:54
    Od: m...@g...com

    RobertS wrote:

    > oki, ale przykłady proszę ;-))
    >
    > juz wiemy, ze <5zl mozna zaplacic (nie w necie) na stacjach benzynowych
    > i w kiosku w Atrium (>4zl), gdzie jeszcze ?

    Kiosk InMedia w Poznaniu - 2.60, bez cienia niezadowolonej miny, nie mówiąc
    już o sprzeciwie.

    I jeszcze kilka innych sklepów (zazwyczaj 4.9x kiedy niedawno LMy były w
    promocji)

    p. m.

  • 28. Data: 2007-01-05 23:23:49
    Od: przemmaj <p...@N...pl>

    Dnia 2007-01-04, RobertS <r...@x...pl> napisal/la:

    > wystarczajaco ;-)
    >
    > a pomijajac stacje benzynowe?
    >
    > czy komus udalo sie zaplacic karta <5zl?
    udalo mi sie zaplacic karta 1,60 PLN w empiku za kartke pocztowa !!!
    P.