  • 11. Data: 2011-05-14 21:26:31
    Temat: Re: USDPLN
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Od 2008 zrobilismy korekte A-B-C pierwszej fali hossy z lata 2008 r. Teraz
    nadchodza ciezkie czasy dla Polski i zlotego.

    Dieter

    Użytkownik " XXL" napisał w wiadomości grup

    A jak na podstawie AT oceniasz zasięg osłabienia PLN do USD ?
    Czy bez dalszego osłabienia EURO do USD możliwe jest wyraźniejsze osłabienie
    PLN ?
    Gdyby EURO wróciło do trendu wzrostowego to chyba PLN też wróciłby na
    ścieżkę
    wzrostową.

    Poniżej ciekawy link w temacie:

    http://bankier.tv/korekta-na-rynkach-bedzie-wyrazna-
    8982.html

  • 12. Data: 2011-05-14 21:32:38
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Chlopaki chca dociagnac do wyborow jesiennych i robia wirtualne obliczenia
    > zadluzenia Polski. Pozniej jak sie okaze, ze przekraczamy 60% PKB, to zloty
    > poleci dalej na pysk az milo.
    > BTW ladna winda do gory byla znowu w piatek na usdpln.
    >

    > Dieter

    Dieter, po co ty tak pierdolisz w głowach tym ludziom?
    Piątkowa winda nie ma nic wspólnego z naszymi chłopakami,
    ani nawet z naszym rynkiem, chyba jeszcze o tym wiesz,
    chyba, że całkiem odjechałeś od realu,
    i chyba wiesz też to, że nawet te wirtualne obliczenia naszego zadłużenia nie
    mają kompletnie żadnego wpływu na kurs usd/pln.
    Nie rób z siebie idioty Dieter, za długo jesteś na rynku, żeby
    tak debilnie tłumaczyć kurs złotówki.

  • 13. Data: 2011-05-14 21:38:58
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Od 2008 zrobilismy korekte A-B-C pierwszej fali hossy z lata 2008 r. Teraz
    > nadchodza ciezkie czasy dla Polski i zlotego.
    >
    > Dieter

    Która to już Twoja apokalipsa?
    Konntrolujesz to?

  • 14. Data: 2011-05-14 21:43:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Ponowie zapytanie Sławka odnośnie zakresu ewentualnych ruchów ....
    Na ile według ciebie dotrze USD/PLN?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-05-14 23:48:52
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Od 2008 zrobilismy korekte A-B-C pierwszej fali hossy z lata 2008 r. Teraz

    No i wychodzi na to, panie Dieter,
    że jedyna strategia której pan hołduje,
    to nie zajmować stanowiska w sprawach spornych.
    Racja, słuchaj tych swoich sprzedawców bezpośrednich,
    oni wiedzą jak omamić motłoch.
    Ale, z innej strony, jak to bieda zmusza do desperackich
    kroków, ideały idą precz, szkoda.
    A tak ładnie się zapowiadało.

  • 16. Data: 2011-05-15 06:26:49
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jakie poziomy USD/PLN przewidujesz krótkoterminowo i średnioterminowo ?
    Wygląda to tak, że nie ma większych przesłanek za powrotem EUR na ścieżkę
    wzrostu a zatem PLN jest skazany na dalsze osłabianie się mchć skala
    osłabienia nie będzie raczej duża.
    Z drugiej strony w USA w perspektywie jeszcze 2011r. jest QE3 i kontynuacja
    sztucznej hossy na rynku surowców i akcji.

  • 17. Data: 2011-05-15 18:27:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ponowie zapytanie Sławka odnośnie zakresu ewentualnych ruchów ....
    > Na ile według ciebie dotrze USD/PLN?.

    Takie kreski S&P 500 jako ciekawostka ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b425a45bae
    25d423.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-05-15 18:36:38
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 20:27:51 +0200, Endriu napisał(a):

    > Takie kreski S&P 500 jako ciekawostka ....
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b425a45bae
    25d423.html

    Eeee dzisiaj sie nie popisałeś. Te kreski jakieś mało kolorowe i ta
    czerwień z niebieskim aż się gryzie. Fuj. Nie podobają mi się ;(
    A co on oznaczają up czy down dla SP? A co to ma do USDPLN?
    Moze ze jak down to zloty up a jak up to zloty down?

  • 19. Data: 2011-05-15 18:58:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > A co on oznaczają up czy down dla SP? A co to ma do USDPLN?
    > Moze ze jak down to zloty up a jak up to zloty down?

    Sorry, następnym razem obiecuję się poprawić ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2011-05-16 07:32:00
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Wygląda na to, że Dieter zmienił nam się w typowego.......analityka :-)
    Popularnie mówiąc anala czyli specjalistę, który komentuje sytuację na rynkach
    po fakcie.
    Jak PLN zaczął się osłabiać do USD pojawił się Dieter i oznajmił, że złoty się
    osłabia.

    Zdaje się, że Dieter mocno stracił dawny "ząb i pazur" którym wiele razy
    błyszczał na forum - piszę serio bo cenię wiele trafnych jego prognoz.

    Dieter: ponawiam prośbę o Twoje prognozy krótko i średnioterminowe zarówno dla
    WIG i WIG20 jak i dla kursu PLN/USD.