  • 21. Data: 2012-05-31 12:19:20
    Temat: Re: USDPLN - co jest grane ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > że kontynuacja trendu jest bardziej
    > prawdopodobna od jego odwrócenia.

    Lub innymi słowy. Bezwładność jest wszędzie. Również w myśleniu i działaniu.

  • 22. Data: 2012-05-31 12:23:41
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 31 Maj, 08:39, " sys29" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie=

    > Nie mam poj cia, kto to jest ten harmoniczny nieuk. Dla mnie
    > prawdziwym ba wanem to jeste Ty. O mieszasz si swoimi wpisami.
    > Epatujesz sw odmienno ci seksualn ( nie mam w tpliwo ci, e
    > jeste gejem, bo przecie aden normalny hetero nie odczuwa potrzeby
    > nazywania rozm wc w "panienkami" ), a to jest obrzydliwe. Do tego
    > jeste kiepskim spekulantem i dawc kapita u, bo tylko tacy co
    > chwil poszukuj punkt w zwrotnych i zajmuj pozycje przeciw trendowi.
    > I na domiar z ego jeste "psychiczny". Lecz si kole . We tabletki

    panienka, ja od marca byłem, podkreślam byłem krótki na capital market
    i długi na walucie buhahahahaaaaaaaaaaaaaaa

  • 23. Data: 2012-05-31 12:25:09
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nigdy nie zakładam, ze ktoś jest głupszy ode mnie. Sądzę, że B&H to byt
    > medialny, marketingowy. Nikt o zdrowych zmysłach nie kisiłby straty przez
    30
    > lat. Ja się osobiście z takimi ludźmi nie spotkałem.

    Ja znam dwóch ludzi, którzy trzymali akcje przez prawie/ponad 10 lat.
    Rzeczywiście obaj nie są o zdrowych zmysłach.

    "Wystarczy kupić i nic
> [...]
    > Jak ludzie cierpią przez działanie urzędników. O niczym innym się nie
    > mówi/pisze. I jakie wnioski?
    > Państwo trzeba wzmocnić, a na urzędników zatrudniać aniołów, którzy by
    > pracowali za darmo. Typowy przykład powiększania stratnej pozycji. Jak się
    > kończy takie działanie? Zamiast uciąć straty i pozostały kapitał przenieść
    > rokujące przedsięwzięcie to traci się dalej kapitał na beznadziejny
    projekt.
    > To musi się skończyć bankructwem. Do tej pory zawsze się kończyło.
    > Pomysł by pozbyć się państwa nie jest rozważany ani wypowiadany.

    Kilka miesięcy temu w swoim wpisie porównałeś państwo do religii.
    To było bardzo trafne, dlatego to zapamiętałem. Pozwolę więc
    sobie rozwinąć ten wątek.

    Większość ludzi wierzy w państwo, bo:

    Państwo jest wszechmogące.
    Państwo jest miłosierne ( dla złodzieji i gwałcicielów ).
    Państwo ma swój cel ( wzrost PKB nawet za cenę długu ).
    Państwo jest doskonałe ( o taki wizerunek stara się w mediach ).
    Państwo wie wszystko ( ABW, CBA ... ).
    Państwo jest sprawiedliwe ( czyt. sprawiedliwe "społecznie" ).
    Państwo kocha ludzi ( zwłaszcza tych, których doi z kasy ).
    Państwo jest wszechobecne ( najbardziej w gospodarce ).
    Państwo jest w 3 osobach ( rząd, parlament, sądy ).
    Państwo walczy ze złem ( szarą strefą ).
    Istnieją anioły (urzędnicy) i demony (kapitaliści).
    Istnieje Pismo Święte (konstytucja).
    Państwo ma swoje świątynie (urzędy, ZUS-y).
    Państwo ma swoich kapłanów ( biurokraci ).

    .. na razie skończyły mi się pomysły.

    pozdr.
    sys29

  • 24. Data: 2012-05-31 12:31:00
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 31 Maj, 12:09, " sys29" <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Na razie trend jest spadkowy. Prognozowaniem się nie zajmuję,
    > bo uważam, że przyszłość jest zasadniczo nieprzewidywalna.
    > Nie wiemy co będzie dziś, za tydzień ... a już wróżenie, co
    > będzie za miesiąc to kompletne bzdury. Śmieszą mnie sporządzane
    > przez analityków "scenariusze bazowe". Goście ulegają iluzji,
    > że panują nad wydarzeniami. Zenona Komara chyba nie czytali.
    > Jak ktoś nie jest insiderem albo "dobrze poinformowanym grubasem"
    > to pozostaje mu w spekulacjach wykorzystywać dobrze sprawdzoną
    > zasadę ( potwierdzoną naukowo ), że kontynuacja trendu jest bardziej

    panienka, zapomniałeś o jednym aspekcie spekulacji, w chwili kiedy
    swołocza planktoniasta uwierzy że trend (jakikolwiek byłby, góra czy
    dół ) jest niezmienny (zawsze bedzie już rosło bądź spadki są
    wieczne) , WIELKI GRUBAS będzie już odwrócony buhahahahaaaaaaaaaaaa

    czy S&P pincet zostanie sprowadzony do cen 126x zgodnie z zasadą
    harmonii (2 = 4) nie wiem, ale wiem z praktyki że wtedy WIELKI GRUBY
    będzie już LONG

    a was pannice w dupsko wydyma, jak zwykle buhahahaaaaaaaaaaaaa

  • 25. Data: 2012-05-31 12:38:10
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > panienka, ja od marca by=B3em, podkre=B6lam by=B3em kr=F3tki na capital
    mar=
    > ket
    > i d=B3ugi na walucie buhahahahaaaaaaaaaaaaaaa

    Wiem pedałku, wszyscy tu wiedzą, że zarabiasz kupę kasy.
    Nie zapomnij o dziennej dawce czopków.

    pozdr.
    sys29

  • 26. Data: 2012-05-31 12:42:27
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    > w spekulacjach wykorzystywać dobrze sprawdzoną
    > zasadę ( potwierdzoną naukowo ), że kontynuacja trendu jest bardziej
> [...]

    A to wg mnie jest bzdurą. To tak jakbyś sugerował zastosowanie do gry na
    giełdzie rachunku prawdopodobieństwa. Jeżeli już, to powiedziałbym, że zmiana
    trendu jest najbardziej prawdopodobna, następuje przy prawie każdej
    transakcji. Raz w górę, raz w dół.

    kc

  • 27. Data: 2012-05-31 12:46:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Charlie delta wrote:

    > panienka, ja od marca byłem, podkreślam byłem krótki na capital market
    > i długi na walucie buhahahahaaaaaaaaaaaaaaa

    Masz najwięcej pieniędzy na świecie. Przed śmiercią Steve Jobs też tu
    pisywał. Dyskutował tu swoje strategie razem z Gates'em. Podawali tu sobie
    swoje rysunki giełdowe na www.wrzuc.tu swoja.fote.com. Jakież oni stawiali
    długie kreski.

  • 28. Data: 2012-05-31 12:47:00
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > d=F3=B3 ) jest niezmienny (zawsze bedzie ju=BF ros=B3o b=B1d=BC spadki s=B1
    > wieczne) , WIELKI GRUBAS b=EAdzie ju=BF odwr=F3cony buhahahahaaaaaaaaaaaa

    Rozumiem, chciałeś się pochwalić, że bzykałeś jakiegoś wielkiego
    grubasa, który był odpowiednio odwrócony. Daj sobie spokój, tu nikogo
    nie interesują techniki waszego współżycia.

    pozdr.
    sys29

  • 29. Data: 2012-05-31 12:54:33
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    zmiana
    > trendu jest najbardziej prawdopodobna, następuje przy prawie każdej

    To nie jest bzdura. Trendy są faktem. Widać je na wykresach gołym okiem.
    To o czym piszesz, to tzw. szum. Wiele zjawisk w przyrodzie to trend
    pomieszany z szumem ( poczytaj o wykładniku Hursta ).

    pozdr.
    sys29

  • 30. Data: 2012-05-31 13:01:45
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > To o czym piszesz, to tzw. szum. Wiele zjawisk w przyrodzie to trend
    > pomieszany z szumem ( poczytaj o wykładniku Hursta ).

    Skoro tak, to potraktujmy ten drobny spadek na wigu z 68000 jako szum, ok?
    Ogólnie i tak mamy trend wzrostowy od początku notowań.

    kc