  • 1. Data: 2011-06-03 17:40:42
    Temat: Zmiany w GetinBanku, zagadka: jak wyzerować rachunek TOP?
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W gorącym wątku dot. mBanku ktoś wspomniał o zmianach w GB. Z wrodzonej
    ciekawości zajrzałem do nowej TOiP:

    https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/Tabela_uniwers
    alne_plus_15062011.pdf

    Zastanawiam się w jaki sposób będzie można przelać (wypłacić) wszystkie
    środkiz rachunku TOP, skoro nawet od pierwszego w miesiącu przelewu
    (wypłaty) jest opłata 9.99, która jest zwracana (dopiero) w następnym
    miesiącu. W takim układzie nie ma chyba szansy na stan konta mniejszy od
    9.99zł? ;)

  • 2. Data: 2011-06-03 17:53:02
    Od: welder <w...@w...net>

    On 11-06-03 19:40, osa wrote:
> [...]
    > (wypłaty) jest opłata 9.99, która jest zwracana (dopiero) w następnym
    > miesiącu. W takim układzie nie ma chyba szansy na stan konta mniejszy od

    Należy przerzucić wszystkie środki z rachunków TOP przed datą 15
    czerwca. Właśnie to zrobiłem i nie zmierzam tam nic więcej wpłacać.
    Banków ci u nas dostatek.

    pzdr,

    dg