  • 1. Data: 2011-06-03 13:28:49
    Temat: [Multibank] Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ktoś coś wie nt. tej Visy Tymczasowej?

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=549
    84
    (I żeby nie zginęło)

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Zmiany obowiązujące od 6 czerwca 2011r.
    2011-06-03 13:13:00.0

    Informujemy, iż dnia 6 czerwca 2011 zmianie ulegają Tabele Stóp
    Procentowych oraz Taryfa Opłat i Prowizji MultiBanku.

    Zmiany w Tabelach Stóp Procentowych dotyczą:

    podwyższenia oprocentowania depozytów m.in. lokat terminowych
    złotowych, lokaty Dzienny Zysk, rachunków MultiMAx, lokat walutowych
    EUR,
    podwyższenia oprocentowania kredytów hipotecznych w PLN,
    obniżenia opocentowania kredytów na zakup środków transportu w PLN.

    W Taryfie Opłat i Prowizji dodane zostaną zapisy dotyczące karty Visa
    Tymczasowa.

    Zespół MultiBanku
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 2. Data: 2011-06-03 14:12:43
    Temat: Re: Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Cze, 15:28, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Kto co wie nt. tej Visy Tymczasowej?

    Karta bez nazwiska klienta, z samym numerem. Wydawana w momencie, gdy
    się zakłada konto, by mieć od razu dostęp do środków. Likwidowana, gdy
    dostanie się już kartę imienną.

    Heh, a myślałem, że się da zamówić do kolekcji ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2011-06-03 15:11:06
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    W dniu 2011-06-03 16:12, luc pisze:

> [...]
    > dostanie się już kartę imienną.
    >
    > Heh, a myślałem, że się da zamówić do kolekcji ;-)

    Podobnie jest (było) w Allianz Banku, ale mimo zapisu w regulaminie, że
    karta tymczasowa zostaje automatycznie zastrzeżona po aktywacji karty
    docelowej, to moja od prawie roku jest aktywna, widoczna w systemie i
    działająca :). Pewnie przestanie działać jak minie termin ważności.
    Można więc pokusić się o dołączenie do "kolekcji" :)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2011-06-03 15:16:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paweł Hadam <h...@s...gmail.com> writes:

    [...]

> [...]
    > systemie i działająca :). Pewnie przestanie działać jak minie termin
    > ważności. Można więc pokusić się o dołączenie do "kolekcji" :)

    Tylko, że mi jej nie wydadzą bo konto już mam ... długo.
    :)
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2011-06-03 19:38:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 07:12:43 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Karta bez nazwiska klienta, z samym numerem. Wydawana w momencie, gdy
    > się zakłada konto, by mieć od razu dostęp do środków. Likwidowana, gdy
    > dostanie się już kartę imienną.

    Bez sensu, po co likwidować?
    W Eurobanku taką kartę po prostu wznawiają już jako imienną, przy
    zakładaniu konta dostaje się od ręki niespersonalizowaną (jeżeli ktoś chce
    to można wymienić na imienną chyba).

    --
    Kojer