    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ubezpieczenie na zycie z funduszem inwestycyjnym
    Date: Fri, 6 Jun 2003 08:06:39 +0100

    Witam.

    Posiadam takowe. Od pewnego czasu jest nagonka na ten rodzaj inwestycji.
    1. Nie przeszkadza mi to, ze fundusz pobiera na poczatku wysokie oplaty za
    ubezpieczenie, co powoduje minimalny przyrost sumy na rachunku.
    2. Nie przeszkadzaja mi trudnosci z wczesniejsza likwidacja tej inwestycji.
    3. Stac mnie na nia finansowo
    4. Rozumiem, ze przewidzenie jaki bedzie zwrot z tej inwestycji jest trudne
    i moze on byc niewielki (ale mam nadzieje, ze powyzej inflacji).

    Czy rzeczywiscie wdepnalem w g....? Powinienem sie czegos obawiac?

    Gdzie mozna rzeczowo i uczciwie poczytac na ten temat w Sieci?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl