    From: Kinga <kinga@.bylo.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ubezpieczenie od pożyczki w Polbanku
    Date: Wed, 11 Mar 2009 04:57:54 +0100

    george pisze:

    > to taka ukryta prowizja, żeby "oprocentowanie" było niższe niż lichwa
    > przewiduje a koszt realny przewyzszał lichwę. Niestety, dlatego jest
    > obowiązkowe i dokładnie nie wiadomo od czego to "ubezpiecza"...
    > chyba bank od zbyt małych zysków.

    Ja bym miała chyba problem jakbym pracę straciła albo kipnęła, bo w
    Polbanku ta opłata wisi na pierwszej pozycji, że nie spłacona ani grosza.
    Czyli jak spłacę CAłY KREDYT ZA 4 LATA to Polbank weźmie się dopiero za
    mnie, żebym wpłaciła za to ubezpieczenie?
    Myślałam, że spłacam w ratach, ale to tylko marzenie głupiego. Tam cały
    czas wisi 5000 bodajże. Tak sobie myślę, że jak się ze mną coś stanie to
    to całe ubezpieczenie nie będzie ważne, bo nawet bank nie wpłacił tej
    kwoty Towarzystwu Ubezpieczeniowemu (bo to niemożlwe, żeby bank z góry za
    mnie zapłacił)
    Kazali mi wyrazić zgodę na to ubezpieczenie, bo obowiążkowe, ja nie chciałam.
    Co będzie dalej?

    Kinga