  • Data: 2009-09-18 06:15:18
    Temat: Uczmy sie od Irlandczykow
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.galantas.com/

    Opisuje wyzej ze szczegolami jak zostalem wlascicielem kopalni zlota w
    Irlandii.
    No, moze troche zelgalem- tylko jej 1/1000 ale to nie tylko brzmi dumnie
    ale tez
    jestem w produkcji zlota porownywalny do polskiego tytana kopalnictwa- KGHM.

    Bo prosze porownac: Galantas Gold(patrz link wyzej) produkuje w tej
    chwili ok 1 tys uncji zlota
    miesiecznie. KGHM z danych w sieci, w 2003r wyprodukowal 356 Kg zlota
    czyli ok. 950 uncji
    miesiecznie. Jestesmy koledzy.

    Tyle tylko, ze jesli wejdziecie na strony Galantas i nacisniecie link u
    gory po prawej to zobaczycie sami
    co Irlandia robi ze swoim zlotem. Ona go nie oddaje do banku panstwowego
    ale kopalnia przerabia
    nadwyzki zlota na bizuterie. Calkiem drogo ja sie sprzedaje w USA
    tamtejszym Irlandczykom.
    Jest ich kilkadziesiat milionow a gdyby ktos z was byl na Paradzie Sw
    Patryka w NYC(Marzec)-
    to wie, ze wtedy kazdy nowojorczyk jest Irlandczykiem. Bedac w tym
    miescie przed laty udalem sie na wystawe
    skarbow kultury celtyckiej w metropolitalnej bibliotece. Tlumy rudych
    Irlandek z mgielka w oczach, tak jakby
    dopiero co sie wynurzyly z torfowiska w Omagh, ogladaly psalterze,
    krzyze itp przywiezione jako skarb narodowy z muzeow
    w Mother Country. Widzialem ta nienawisc w oczach gdy wszedlem do pubu
    irlandzkiego tamze(trwala wojna domowa
    w Irlandii Pln)- gdyz ja mowilem juz dobrym angielskim akcentem.
    Musialem szybko wolac ze jestem Polakiem bo Anglikowi
    pewnie spuscili by wpierdal.

    Otoz mam takie pytanie: dlaczego Polak nie zrobi tego samego co
    Irlandczyk? Dlaczego oddawac zloto KGHM do banku,
    sprzedawac po cenie zlomu? Mozna dac dobrze zarobic jubilerom polskim i
    reklamowac w USA np obraczki slubne jako
    gwarantowane polskie zloto. Wsadzic w krzyzyk okruch brylantu i opylac
    takie zloto naboznym patnikom w Amerykanskiej
    Czestochowie, dac Ojcom Paulinom zarobic? Ja tam bylem rok temu:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=SNB12639.jpg

    Mozna by zrobic interes z klechami, ustawic stragan pod tym pomnikiem i
    opylac z niego gwarantowane polskie srebrne dzbanuszki.

    fatso