  • Data: 2009-05-14 20:41:02
    Temat: United International Trust z Antyli Holenderskich
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma United International Trust z Antyli Holenderskich kupiła polskie
    stocznie.

    Tytuł: "Grad: to bardzo dobra wiadomość dla stoczniowców i Polski"
    Podtytuł: "Stocznia Gdynia ma inwestora. Jak poinformował minister
    skarbu, spółka zamierza kontynuować produkcję statków. "

    "Zakończony o 16-tej przetarg wygrał United International Trust. W
    wyniku licytacji zdobył kluczowe aktywa niezbędne do produkcji
    stoczniowej. Minister Aleksander Grad podkreślił, że inwestor wyraził
    wolę i gotowość do dalszej produkcji statków. To bardzo dobra wiadomość
    dla Gdyni, dla stoczniowców i dla Polski - dodał minister."

    http://biznes.onet.pl/0,1970764,wiadomosci.html

    Próbowałem znaleźć coś w Google o tej firmie, ale trudno coś znaleźć.

    Co to za dziwna firma z dziwnego miejsca? Trochę to podejrzane mi się
    wydaje.

    Joachim