  • 1. Data: 2008-12-01 17:15:04
    Temat: Upadek banku - odzyskanie środków
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W jaki sposób wykazać w przypadku ewentualnego upadku banku, że miałem w
    nim zdeponowaną określoną kwotę ? Teraz większość lokat zakłada się
    online i nie ma żadnego "papierowego" potwierdzenia. W przypadku konta
    oszczędnościowego o żadnym potwierdzeniu nie może być mowy, bo ciężko
    prowadzić w formie papierowej taką ewidencję (zwłaszcza, że codziennie
    mogę coś dopłacać). Czy trzeba zdać się w takiej sytuacji na uczciwość
    banku ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-12-02 00:05:12
    Temat: Re: Upadek banku - odzyskanie środków
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > W jaki sposób wykazać w przypadku ewentualnego upadku banku, że miałem
    > w nim zdeponowaną określoną kwotę ?

    Upadek nic tu nie zmienia.
    --
    Krzysztof Halasa