  • 1. Data: 2008-12-01 15:33:52
    Temat: Alior nie można zrobić przelewu z konta firmowego
    Od: "Marek" <a...@c...pl>

    Dzisiaj chciałem zrobić przelew z konta biznesowego w Aliorze, a tu po
    zatwierdzeniu SMS'em wyskakuje mi coś takiego:

    "Brak schematu akceptacji dla rachunku"

    Ktoś wie o co chodzi ?

  • 2. Data: 2008-12-01 15:58:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marek pisze:
    > Dzisiaj chciałem zrobić przelew z konta biznesowego w Aliorze, a tu po
    > zatwierdzeniu SMS'em wyskakuje mi coś takiego:
    >
    > "Brak schematu akceptacji dla rachunku"
    >
    > Ktoś wie o co chodzi ?

    Niech zgadnę - oddział nie wprowadził schematu akceptacji. :-) Tzn.
    uprawnień co kto może, czego kto nie może, a co kto może z kim innym. ;-)

    WN

  • 3. Data: 2008-12-01 16:00:23
    Od: "Marek" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
    > Marek pisze:

    > Niech zgadnę - oddział nie wprowadził schematu akceptacji. :-) Tzn.
    > uprawnień co kto może, czego kto nie może, a co kto może z kim innym. ;-)

    To chyba sobie zadzwonię do bankiera biznesowego w moim oddziale - dostać
    się na infolinię teraz to cud ;)