  • 1. Data: 2008-12-01 15:35:21
    Temat: Przeniesienie KK
    Od: "Marek" <a...@c...pl>

    Mam kartę w mBanku z oprocentowaniem 16%. Czy możecie polecić jakiś sensowny
    bank z niższym oprocentowaniem i gwarancją limitu 100% lub więcej ?

  • 2. Data: 2008-12-01 15:43:54
    Temat: Re: Przeniesienie KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Mam kartę w mBanku z oprocentowaniem 16%. Czy możecie polecić jakiś
    > sensowny bank z niższym oprocentowaniem i gwarancją limitu 100% lub więcej
    > ?

    Znalezienie "liniowej" oferty z lepszym oprocentowanniem w segmencie
    normalnych kart może być trudne.

    Raczej trzeba się rozejrzeć za promocjami typu "pierwsze sześć miesięcy za
    9.9%". Możesz sobie podarować Citi, ING, Raifffeisen.

    Zainteresuj się ofertami z Multibanku, Eurobanku, Millennnium, Lukasa - mogą
    coś mieć.

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-01 15:56:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > za 9.9%". Możesz sobie podarować Citi, ING, Raifffeisen.
    >
    > Zainteresuj się ofertami z Multibanku, Eurobanku, Millennnium, Lukasa -

    w Multi czarna kk ma oprocentowanie przez 12 m-cy na poziomie 9,9% tylko
    czy można przenieść tam kartę z mBanku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-12-01 15:59:17
    Od: "Marek" <a...@c...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > 9.9%". Możesz sobie podarować Citi, ING, Raifffeisen.
    >
    > Zainteresuj się ofertami z Multibanku, Eurobanku, Millennnium, Lukasa -

    Słyszałem, że Allianz Bank ma mieć karty na 9,90%. Poczekamy zobaczymy.

  • 5. Data: 2008-12-01 16:05:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > w Multi czarna kk ma oprocentowanie przez 12 m-cy na poziomie 9,9% tylko
    > czy można przenieść tam kartę z mBanku?

    A jaki to ma max.limit? Bo może przeniósłbym nieistniejącą VP z mBanku (trzy
    wyciągi już zaniedługo będą).

    marekz

  • 6. Data: 2008-12-01 16:13:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > A jaki to ma max.limit? Bo może przeniósłbym nieistniejącą VP z mBanku
    > (trzy wyciągi już zaniedługo będą).

    200k PLN

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-12-01 22:23:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > w Multi czarna kk ma oprocentowanie przez 12 m-cy na poziomie 9,9% tylko
    > czy można przenieść tam kartę z mBanku?

    Na pewno mozna "przeniesc" z Multibanku ;). Dzis zlozylem dyspozycje
    "przeniesienia" golda na aquariusa. Karta bez oplaty i pierwszy rok 9,9% ;).
    Zobaczymy czy nie wynikna problemy podczas tej operacji ;).
    BTW, w nawiazaniu do innego watku, karta nie bedzie podpieta do multikonta,
    a do rachunku technicznego ;).

    MK

  • 8. Data: 2008-12-02 05:02:24
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Zmieniasz, a nie "przenosisz" - w ten sposób nie dostaniesz 20% więcej, ale
    to już pewnie wiesz.

  • 9. Data: 2008-12-02 07:14:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <x...@o...pl> wrote in message
    > Zmieniasz, a nie "przenosisz" - w ten sposób nie dostaniesz 20% więcej,
    > ale to już pewnie wiesz.

    Podobnie jak przy zmienianiu z mBanku na Multibank lub odwrotnie. Swoja
    droga nie jest to taka prosta zmiana, bo musze podpisac nowa umowe
    kredytowa, a stara zostanie zamknieta. W podobnej sytuacji w Citi, wystarczy
    tylko telefon i zlozenie dyspozycji.
    Dla mnie jest to bardziej podobne do przeniesienia niz zamiany :).

    MK

  • 10. Data: 2008-12-02 07:56:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 16:59:17 +0100, Marek napisał(a):

    > Słyszałem, że Allianz Bank ma mieć karty na 9,90%. Poczekamy zobaczymy.

    Ciekawe czy podpiszą ze mną umowę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl