eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-MobileUwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!news.tvk.wroc.pl!news.si
    erp.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Date: Fri, 27 Jun 2014 00:08:05 +0200
    Organization: SierpNet
    Lines: 34
    Message-ID: <loi5ki$4gd$1@ext.sierp.net>
    NNTP-Posting-Host: 87-207-218-116.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: ext.sierp.net 1403820498 4621 87.207.218.116 (26 Jun 2014 22:08:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jun 2014 22:08:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603542
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    pewnie nie tylko ja tak mam, więc zwrócę waszą uwagę.
    Od 3 miesięcy otrzymuję inną wartość zadłużenia SMSem, a inna jest na
    wyciągu, przez co bank już dwa razy naliczył mi odestki.
    Zauważyłem odsetki z opóźnieniem, reklamacja została uznana, teraz
    złożyłem drugą reklamację (bo ponownie to samo na wyciągu z początku
    maja - różnicę w wartościach zobaczyłem z opóźnieniem, po opłaceniu
    tegoż miesiąca).

    Teraz mam nowy wyciąg i ponownie mam inne kwoty w SMSie i na wyciągu -
    jutro zadzwonię i złożę kolejną reklamację, tym razem na różnice SMS <>
    wyciąg (bo widać pierwsza, uznana, nie wystarczyła aby problem rozwiązać)

    W ogóle bank nieźle podpada :/ dorzucił koszt jakiegoś ubezpieczenie na
    życie (które zawsze było, ale bank przestał za nie płacić), złożyłem
    wniosek o kartę zbliżeniową w oddziale (gdzie byłem obniżyć limit karty
    który bank wcześniej samodzielnie dwukrotnie podwyższył), i wniosek
    zaginął.... złożyłem kolejny przez telefon...

    Na wakacjach byłem, limit mi się skończył (ten wniosek o obniżenie
    akurat przyjęli) ale skończył się dlatego, że air france zablokował na
    karcie kwotę równą kosztom biletów a do tego obok ściągnął kwotę tych
    biletów (czyli koszt na karcie podwójny, z czego połowa to blokada), a
    że biletów kupowałem 4... to karta przekroczyła limit.
    I mimo, że gość w banku przekonywał mnie, że mam jeszcze ok. 1kpln
    limitu, żadnej transakcji wykonać nie mogłem (info w systemie, że
    dostępny limit to 13zł - nie umiał gość z banku wyjaśnić czemu ta
    różnica). A na koniec gość powiedział, że mogę złożyć reklamację na tą
    blokadę przez airfrance, powinna być szybko rozpatrzona, ale to potrwa
    dość długo (proces składania reklamacji). Dzwoniąc z zagranicy,
    powiedziałem, aby się ugryzł...

    Sierp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1