  • 41. Data: 2009-04-30 07:39:13
    Temat: Re: VE Getin & rezygnacja
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > karcie
    >
    > Bo tak było i jeszcze przez kilka dni jest.
    > Natomiast (chyba od 14 maja - niestety nie mam dostępu do papierów jakie
    > przyszły od getinu) jeżeli nie "wykręcisz" bezgotówkowo na karcie 300 zł w
    > skali miesiąca bank skasuje cię na 5 zł.
    > A więc doszły nam dwie zmiany:
    > 1. Zostaje podwyższony limit kwoty jaką musimy wydać o 200 zł (ze 100 zł
    > na
    > 300 zł)
    > 2. Zostaje podniesiona opłata za kartę w przypadku nie "wykręcenia" na
> [...]

    Również dostałem informacje listownie z nową tabelą opłat - zmiany wchodzą w
    życie od 1 MAJA.

    Na pochybel dla Getin Banku, który to w pierwszym zdaniu ulotki
    informacyjnej pisze: "GETIN Bank SA nie ustaje w staraniach, by nasza oferta
    produktowa, zarówno w zakresie lokat jak i kredytów, była coraz bardziej
    interesująca".

    Buehehehehe... spadłem z krzesła.

    L.W.

  • 42. Data: 2009-04-30 10:45:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:gtbkmt$g9$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    oferta
    > produktowa, zarówno w zakresie lokat jak i kredytów, była coraz bardziej

    No nie ma co - pojechali z tym swoim PR :)
    IMHO typuję, że podwyżka opłat jest związana z umożliwieniem płatności kartą
    w necie od 15 maja :P LOL :)

  • 43. Data: 2009-04-30 20:21:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt577a$eir$1@news.interia.pl...
> [...]
    > "Chciałem założyć konto internetowe + do tego rachunek TOP. A ha i że by
    > było razem ze sobą złączone w systemie internetowym" :)
    > I tak oto powstał e-getin. To produkt ułatwiający życie pracownikom jak i
    > klientom :)
    >
    > A po za tym:
    > 1. Karta była/jest za friko przez 6 miesięcy :)
    > 2. Przy zakładaniu konta dają bardzo ładną teczuszkę :)
    > 3. Rezygnacja z e-getinu przed upływem 12 miesięcy jest droga :) natomiast
    > konta internetowego bezpłatna :)
    >
    > W chwili obecnej więcej rzeczy nie przychodzi mi na myśl :)

    no to założyłem mamie te z certyfikatem 60+60
    placówka franczyzowa, jednego tylko się boję, ale na to już za późno
    czy ta francuszczyzna pozwoli mi zrezygnować z karty czy jednak trza będzie
    dojechać do właściwego banku

  • 44. Data: 2009-04-30 20:33:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gtd16t$f9d$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > placówka franczyzowa, jednego tylko się boję, ale na to już za późno
    > czy ta francuszczyzna pozwoli mi zrezygnować z karty czy jednak trza

    IMHO "franca" pełni taką samą rolę odnośnie obsługi klienta jak zwykły
    oddział.
    Jeżeli jednak masz niemiłe doświadczenia z daną "francą" lepiej dla własnego
    komfortu psychicznego udać się do getino'wskiego POKu (czyt. placówki) i
    mieć pewność, że wszystko jest zamknięte tak jak należy.

    Pozdrawiam.

  • 45. Data: 2009-04-30 20:49:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gtd1bm$29a$1@news.interia.pl...
> [...]
    > komfortu psychicznego udać się do getino'wskiego POKu (czyt. placówki) i
    > mieć pewność, że wszystko jest zamknięte tak jak należy.

    niestety 30km :/

    nie pytałem o zamknięcie przy zakładaniu konta
    jak przyjdzie to mama gdzieś przy okazji zajrzy, w końcu ma 6 miesięcy na to