eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVISA Radio Maryja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2009-07-15 12:47:42
    Temat: Re: VISA Radio Maryja
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lip, 07:57, Michał <r...@x...cy> wrote:
    >
    > Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak?
    >
    Moze mam alergie na wyludzajacych kase od starszych osob?
    >
    > Zachowujesz
    > się jak wściekły moher.
    >
    Bez komentarza.
    >
    > Karta jest fajną inicjatywą. Produkty dedykowane wchodzą w nisze i to
    > dobry znak. Wymienione wady dotyczą zaś wszystkich kart. Pomijam
    > marketingowe bzdury nt. walki z wykluczeniem.
    >
    Pytanie tylko: produkty "dedykowane" dla kogo? Zauwaz, ze ta oferta
    nie podkresla np. przekazywania 0.5% - 1% wartosci transakcji karta na
    cele charytatywne, tylko jako glowna zalete podaje BEZPLATNE przelewy
    na konto jakiegos radia / jakiejs TV a tuz obok mowi o linii
    kredytowej.

    Ale, jak juz pisalem, wolny kraj. No i bardzo chcialbym zobaczyc te
    karte, kiedy ja juz wydadza. :)


  • 12. Data: 2009-07-15 18:47:01
    Temat: Re: VISA Radio Maryja
    Od: Michał <r...@x...cy>

    bradley.st pisze:
    > On 15 Lip, 07:57, Michał <r...@x...cy> wrote:
    >> Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak?
    > Moze mam alergie na wyludzajacych kase od starszych osob?

    Volenti non fit iniuria. Nawet jeśli to krzywda, to jeśli chcą ją sobie
    robić to ich sprawa.


    >> Karta jest fajną inicjatywą. Produkty dedykowane wchodzą w nisze i to
    >> dobry znak. Wymienione wady dotyczą zaś wszystkich kart. Pomijam
    >> marketingowe bzdury nt. walki z wykluczeniem.
    > Pytanie tylko: produkty "dedykowane" dla kogo? Zauwaz, ze ta oferta
    > nie podkresla np. przekazywania 0.5% - 1% wartosci transakcji karta na
    > cele charytatywne, tylko jako glowna zalete podaje BEZPLATNE przelewy
    > na konto jakiegos radia / jakiejs TV a tuz obok mowi o linii
    > kredytowej.

    Samo wchodzenie takich produktów dedykowanych jest pozytywnym
    zjawiskiem. Oczywiście jak to z produktami kredytowymi najlepsze jest
    skubanie nieobytego użytkownika. I do nich jest kierowana większość
    ofert. Starych wyjadaczy to banki i parabanki najchętniej by siłą
    odpędzali. :)

    Z przelewami zaczynają się schody i z to dla obu stron - użytkownika
    jeśli nie rozumie o co chodzi w tym produkcie i SKOK-u, jeśli nałapie
    takich klientów.


    > Ale, jak juz pisalem, wolny kraj.

    Otóż to. Chcącemu nie dzieje się krzywda.


    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/
    http://social-lending.pl/

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1