  • 1. Data: 2004-06-11 15:57:41
    Temat: [VW] jak założyć taką lokatę?
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Mam w VW założoną lokatę 21dniową na 4,5% . Problem z tym ze nie wiem jak
    taką lokatę założyłem :)))) .Sprawdzałem tabelę i probowałem ponownie taką
    lokatę zalożyć i nic z tego , minimalny okres lokaty to 30 dni :((
    Ktoś wytłumaczy mi w jaki sposób można założyć lokate 21dniową?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-06-12 18:14:10
    Temat: Re: [VW] jak założyć taką lokatę?
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Ktoś wytłumaczy mi w jaki sposób można założyć lokate 21dniową?

    VW zlikwidował lokaty krótsze niż 30 dni, więc nowej 21-dniowej założyć
    nie możesz :(

  • 3. Data: 2004-06-12 21:13:01
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

    > VW zlikwidował lokaty krótsze niż 30 dni, więc nowej 21-dniowej założyć
    > nie możesz :(

    Czyli lepiej nie zrywać lokaty która teraz mam , bo ponownie juz jej nie
    założę :/

    Pozdr.