  • 11. Data: 2003-07-01 22:58:59
    Temat: Re: VW - odsetki
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    news:20ca.000002fd.3f01d4cc@newsgate.onet.pl...

    > U mnie brzydko wystornowali. :))

    Jest też informacja w poczcie wewnętrznej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-07-08 11:52:40
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > dzisiaj stwierdziłem ,że VW zaksięgował mi 2 razy odsetki i raz pobranie
    > podatku. Dodatkowe odsetki doliczone są do salda.
    > A u Was ?

    uprzejmie informujemy, ze w dniu 30 czerwca br. do salda Panstwa konta
    zostaly dwukrotnie naliczone nalezne odsetki od zgromadzonych srodkow. W
    zwiazku z tym w zestawieniu operacji wyciagu czerwcowego znajduja sie dwie
    operacje naliczenia odsetek. Kwota odsetek, ktora zostala naliczona po raz
    drugi, zostala skorygowana 1 lipca br. Operacja korekty podwojnie
    naliczonych odsetek jest obecnie widoczna w systemie e-direct i TELE direct
    oraz zostanie ujeta w zestawieniu operacji wyciagu lipcowego.
    Przepraszamy za wszekie niedogodnosci spowodowane zaistniala sytuacja.<<

    Dostalem takie info na odwrocie wyciagu...
    a bylo tak pieknie... 0,02 PLN odsetek ekstra... :-)

    Pozdrawiam, Grzegorz