  • 1. Data: 2009-12-23 07:06:50
    Temat: [VWBD] ponowny przelew
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witam, nie mogę nigdzie się dopatrzeć, czy nie ma w tym banku [VWBD]
    możliwości puszczenia jeszcze raz tego samego przelewu, z takimi samymi
    danymi odbiorcy? (podobnie jak w mBanku)

    Czy jedyna droga to zapisanie przelewu wzorcowego - przecież nie zawsze
    się wie, czy dany odbiorca pojawi się jeszcze kiedykolwiek w zleceniu
    przelewu?

    andy_nek

  • 2. Data: 2009-12-23 07:24:35
    Temat: Re: [VWBD] ponowny przelew
    Od: "Napletec" <N...@p...com>

    > witam, nie mogę nigdzie się dopatrzeć, czy nie ma w tym banku [VWBD]

    VW staw8ia wysokie stnadardy bepieczeństwa, dużo wyższe niż mbank

    jk