  • 31. Data: 2004-08-30 13:20:17
    Temat: Re: VWbank
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Renata Gołębiowska napisała:

    [ciach lamenty]

    Widać nie służy Tobie ten bank. Zmień na jakiś inny to nie będziesz
    miała takich problemów (pojawią się pewnie za to inne). Po co narzekać.
    Lepiej nie korzystać i po kłopocie. Tylko nie pisz, że nie masz wyboru i
    _musisz_ korzystać z VWBD.

    K.

  • 32. Data: 2004-08-30 14:03:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgv9oh$9ui$1@nemesis.news.tpi.pl>, Krystek wrote:

    > Widać nie służy Tobie ten bank. Zmień na jakiś inny to nie będziesz
    > miała takich problemów (pojawią się pewnie za to inne). Po co narzekać.
    > Lepiej nie korzystać i po kłopocie.

    Zgadzam się, lepiej z vw nie korzystać.

    >Tylko nie pisz, że nie masz wyboru i
    > _musisz_ korzystać z VWBD.

    E, nie przyłożyłeś się do tego wątku. Wyraźnie pisałam, że wybór mam i
    już z niego skorzystałam.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 33. Data: 2004-08-30 14:05:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgvbcq$c56$1@inews.gazeta.pl>, Dave wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości

    > bo ma. Za ta cene jest swietny :-)

    Jak się nad tym zastanowić, to masz rację. Nie płacisz nic, a tyle
    dostajesz:) To jest nawet lepiej niż w Biedronce:)

  • 34. Data: 2004-08-30 14:13:56
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncj6d0c.ab2.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Jak się nad tym zastanowić, to masz rację. Nie płacisz nic, a tyle
    > dostajesz:) To jest nawet lepiej niż w Biedronce:)

    a widzisz :-) To po prostu kwestia oczekiwan. Mi wystarczy jak bank zrobi
    bezplatnie przelew zlecony na odpowiedni dzien, udostepni mi bezplatnie
    przez siec dostep do konta i pozwoli wyplacac gotowke bezplatnymi kartami.
    Poki co nie widze konkurenta vw :-) A jak bedzie mi zalezalo na czyms wiecej
    to zaplace te 30zl na miesiac i bede mial. ALe poki co to co oferuje vw mi
    wystarcza. Ty widac oczekujesz wiecej. Ale nie licz w takim razie na niskie
    koszty.

    D.

  • 35. Data: 2004-08-30 18:13:23
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Nie posiadając konta?
    > Renata

    Nie tylko konto jest wymagane. Większą wadą jest to że pieniądze są
    potrzebne ;-)
    Niepotrzebnie czepiasz się akurat lokat - rzeczywiście Lokatę Plus można
    otzworzyć od ręki.
    Mało który bank pozwala określić liczbę dni lokaty, mnie się takie
    planowanie przed dużym zakupem przydało.

    Bogdan B.

  • 36. Data: 2004-08-30 18:27:20
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > A ja mam w szesciu (Raiffeisen, Millennium, Inteligo, mBank, VW, BPH PBK). I
    > bedziemy sie teraz bawili w slynna z piaskownicy zabawe, kto ma dluzsza
    > lopatke ?
    >
    > I uzywam jako konta podstawowego VW. Dziwne nie ?
    Ja miałem w 5 (LGnet połączył się z Nordeą i lipa wyszła gorsza od VW), a teraz
    w 4 - Inteligo, mBank, VW, Lukas.

    Co do VW to żeby przelew nie został zrealizowany nie zdarzyło mi się.
    Rzeczywiście prawie miesiąc czekałem na otwarcie konta. A kurier jak nie może
    się umówić to dzwoni więc jest ok, bo można się umówić. Co do telefonów zawsze
    lepiej jest komórkę podawać bo masz pewność że zadzwoni do ciebie właśnie ta
    osoba. Nie dziwię się że wybierają numery komórkowe jako pierwsze w razie
    kontaktu z klientem. Poprostu domowych mogą nie odbierać.

    Co do Lokat nie miałem żadnych problemów z otwarciem bo głównie o to tu chodzi.
    Otworzyłem przez internet, zadzwonili do mnie i powiedzieli że czekają na
    podpisany dokument o otwarciu Lokaty.
    Bank nawet sam zrobił przelew na lokate z mojego konta, a nie tak jak to było w
    Inteligo, musiałeś wysyłać pieniądze po kawałku (subskrybcja).
    Wadą jest 10 dniowy termin po którym aktywują lokatę, ale wszystko da się
    przełknąć.
    Oprocentowanie Lokat jest bardzo wysokie i teraz myślę że podwyższą.
    Niewiem tylko po co jest to ubezpieczenie na wypadek śmierci. Masz jeszcze
    Certyfikat...

  • 37. Data: 2004-08-30 19:14:10
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgvquc$r7j$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bogdan B. wrote:
> [...]
    > potrzebne ;-)
    > Niepotrzebnie czepiasz się akurat lokat - rzeczywiście Lokatę Plus można

    Co znaczy od ręki? Tzn. ile to trwa, jeśli nie posiada się konta?

  • 38. Data: 2004-08-30 20:57:45
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Co znaczy od ręki? Tzn. ile to trwa, jeśli nie posiada się konta?

    Od ręki to znaczy od razu.
    Jeżeli chodzi o czas założenia konta, to Monii nie pisała że musi koniecznie
    założyć lokatę w tym tygodniu.
    IMHO znaczy to że może trochę poczekać.

    Bogdan B.

  • 39. Data: 2004-08-30 21:17:25
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch04d8$q3l$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bogdan B. wrote:

    > Od ręki to znaczy od razu.

    A jaka jest prawidłowa odpowiedź na drugie pytanie?

    > Jeżeli chodzi o czas założenia konta, to Monii nie pisała że musi koniecznie
    > założyć lokatę w tym tygodniu.

    W ogóle nie pisała, że musi ją zakładać.

    > IMHO znaczy to że może trochę poczekać.

    Ergo, w ogóle może jej nie zakładać.

    To tak idąc Twoim tokiem rozumowania. A zdrowy rozsądek podpowiada
    jednak, że lepiej jest jak pieniądze zaczynają procentować wcześniej
    niż później (w tym przypadku z opóźnieniem około miesięcznym i to jak
    gładko pójdzie), prawda?

  • 40. Data: 2004-08-30 21:38:56
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > A jaka jest prawidłowa odpowiedź na drugie pytanie?

    Ile trwa teraz otwieranie konta? Nie wiem bo nie otwierałem teraz.
    Póltora roku temu trwało to może 2-3 tygodnie.

    > W ogóle nie pisała, że musi ją zakładać.

    Faktycznie nie pisała że musi. Pisała że chciała: "chciałam umieścić w nim
    swoją lokatę".

    > Ergo, w ogóle może jej nie zakładać.

    Może nie zakładać. Ale chciała - zob. wyżej. Zapewne coś zaoszczędziła i
    myśli jak to ulokować.

> [...]
    > jednak, że lepiej jest jak pieniądze zaczynają procentować wcześniej
    > niż później (w tym przypadku z opóźnieniem około miesięcznym i to jak

    Idąc Twoim tokiem rozumowania Monii musi się udać do oddziału banku.
    Banki internetowe odpadają bo to strata czasu na otwarcie rachunku.

    Bogdan B.