  • 51. Data: 2012-06-29 14:09:39
    Temat: Re: Vincent Sprawiedliwy ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    news:op.wgnn2ijv28x4t2@saturn...
    W dniu 29.06.2012 o 10:14 Waldek <j...@t...mam> pisze:

    > NO... to ja licytuje
    > - dorzuce kwartalne orzeszki od Baski ;)

    Jutro ok. 6.00 spij czujnie, bo ABW moze pukac do drzwi ;).

    Oj, to musieliby wejsc razem z dzwiami ;P
    byle pukanie napewno mnie nie ruszy
    - ponoc tylko ci z nieczystym sumieniem spią czujnie ;)

  • 52. Data: 2012-06-29 15:34:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" op.wgntqi1w28x4t2@saturn

    > I rezygnowałby z płacenia kartami, co spowodowałoby wzrost zużycia
    > surowców wtórnych, za produkcję których płaci Fiskus

    : Przy kasie czy przed wejsciem do skepu by dostawal TOiP? ;)

    : MC Debit, VISA Debit - 1%
    : MC Debit World - 1,2%
    : MC Credit - 1,3%
    : MC Credit World - 1,5%
    : MC World Signia - 1,6%
    : VISA Credit - 1,1%
    : American Express - 5%
    : Diners Club - 5,5%
    : Maestro - 0,9%...

    Po prostu jakoś by do niego dotarło, że zapłacił za płacenia
    kartą, czyli za oszczędzanie makulatury rodem z drukarni
    papierów wartościowych... Powiedziałby głośno i wyraźnie
    w swej duszy: ,,QRWA MAĆ!!!'', odhaczyłby ten sklep
    i zaprzestałby płacenia tam kartami, a być może płacenia
    tam w ogóle -- albo by kupował w innych sklepach, albo by kradł. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2012-06-29 15:56:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 8...@5...googl
    egroups.com

    > Chwyt z przerzuceniem kosztow na klienta, ktory ich nie odliczy od
    > podatku sprytne.
    > Natomiast ciekawe, jak to by sie przelozylo na zwiekszona emisje
    > pieniadza , zeby dostarczyc wiecej placiwa do transakcji dotychczas
    > oplacanych bezgotowkowo.
    > sadze, ze to juz moga byc znaczace koszty dodrukow przy masowym
    > odejsciu od platnosci bezgortowkowych.

    Zdecydowanie będzie to nieopłacalne dla Fiskusa.

    Kiedyś podnoszono ceny biletów PKP -- choć koszty
    wykonania nowych ,,blaszek'' tłukących bilety
    przewyższały zyski płynące z podwyżki biletów,
    PKP uznała podwyżki za słuszne... Wiem, bo czytałem
    (ze 20 lat temu -- mam swoje lata, na których nie
    latam zbyt daleko?) w poważnych czasopismach
    wypowiedzi szefów PKP.

    -=-

    Później PKP wprowadziła udogodnienie -- każdy mógł drukować bilety
    u siebie w domu. Moi koledzy tak właśnie jeździli po całej Polsce. :)

    Aż wreszcie PKP wprowadziła stemplowanie takich biletów...
    nie wiem, czy koledzy załatwili też stemple, czy jakoś
    inaczej rozwiązali ów problem. :)

    -=-

    Teraz z PKP nie jest lepiej? Dłuugimi latami PKP otrzymywała
    (może nadal dostaje) ,,dotacje''. Dlaczego? I skąd brano na
    to środki? Ano te środki płynęły z podatków płaconych przez
    PKP... Podatków od rozległych nieruchomości PKP, których PKP
    nie mogła się pozbyć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2012-07-01 23:20:31
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Wlasnie wyczytalem na onecie, ze kliencie beda musiali ponosic koszty
    prowizji za platnosc kartami. Czyzby obecnie placil ja Vincent? A moze
    Donek? Nie wiem czy jest granica debilizmu, ktorej nie przekrocza,
    tlumaczac zwiekszanie podatkow...

    MK

    http://m.onet.pl/biznes/5174866,detal.html

    Za wszystko zapłaci klient

    (...)

    a w sumie może to i lepiej? bankowość się cofnie krok do tyłu (płatności
    gotówką zamiast kartą), potem zrezygnują z kart i będą wyciagać z okienek
    gotówę, potem pozamykają konta :)
    jak ludzie zaczną wydawać "żywą" gotówkę zamiast płacić kartami, zaczna
    oglądać te pieniądze, skłonność do oszczędności się zwiększy. człowiek
    wskazany w temacie ma jednak głowe na karku.