eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Gold Lukas BankuVisa Gold Lukas Banku
  • Data: 2007-07-02 16:22:30
    Temat: Visa Gold Lukas Banku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    zachęcony cechami nowości Lukasa wyrobiłem sobie ową Visę, głównie w
    celu opłacania rachunków tą kartą.
    Po otrzymaniu karty udałem się do oddziału banku w celu zdefiniowania
    rachunków. Tu zostałem zmyty stwierdzeniem obsługi, że nie muszę ich
    definiować, skoro mam je zdefiniowane już dla ekonta. Oczywiście błąd.
    Rachunki zdefiniowałem podczas kolejnej wizyty w oddziale.
    Szczęśliwy wreszcie zobaczyłem wszystkie przelewy zdefiniowane w
    systemie transakcyjnym i zasiadłem do zlecania płatności. Tu
    ciekawostka, można zlecić przelew z datą przyszłą. Żeby tak nie było
    już sielankowo, trzeba za każdym razem wpisać tytuł przelewu, czyli
    ciąg cyferek i literek za czynsz, numery klienta, abonenta i takie
    tam.
    Następnego dnia sprawdzam, a tu niespodzianka, od przelewów zostały
    naliczone opłaty za przelew gotówkowy. W te pędy dzwonię na
    LukasLinię. Tam dowiaduję się, że w oddziale źle mi wprowadzono dane,
    zamiast w opcji "Twoje Rachunki" wprowadzono mi te przelewy jako
    gotówkowe. Oczywiście reklamację przyjęto i opłaty za przelewy mają mi
    zwrócić, ale jak reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.
    Natychmiast przelałem kasę na rachunek karty, bo jak przelewy były
    potraktowane jako przelew gotówkowy, to i odsetki idą od razu.
    Udałem się do odziału jeszcze raz z prośbą o wprowadzenie tych danych
    ale w opcji Twoje rachunki. W odziale konsternacja, wprowadzono mi te
    dane wcześniej, tak jak mieli w instrukcji, takiej opcji specjalnej
    nie ma. Do kart "przelewy masowe" bo tak nazwano tą opcję w oddziale,
    wprowadzano też innym klientom, ale jak mi powiedziano, nie jestem
    pierwszym, który ma z tym problemy. Dowiedziałem się przy okazji, że
    ci, którzy zamówili karty ze zdjęciem, długo ich nie dostaną, bo jest
    jakiś problem :)
    Generalnie, produkt fajny, Lukas się postarał naprawdę, ale taki
    obciach na starcie.
    Najgorsze to, że na infolinii każdy pracownik mówi co innego, a w
    oddziałach ten produkt jest ledwo znany. O ja naiwny, myślałem, że jak
    się wprowadza taką nowość w świetle reklam telewizyjnych to i
    szkolenia pracowników też są gruntowne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1