eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Gold Lukas Banku › Visa Gold Lukas Banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newshu
    b.sdsu.edu!postnews.google.com!m36g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Visa Gold Lukas Banku
    Date: Mon, 02 Jul 2007 09:22:30 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 45
    Message-ID: <1...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.150.182
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1183393350 28985 127.0.0.1 (2 Jul 2007 16:22:30 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jul 2007 16:22:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m36g2000hse.googlegroups.com; posting-host=212.244.150.182;
    posting-account=jLdAQw0AAAC6l2_ZUWZEXZIbLdI9__3w
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:419698
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    zachęcony cechami nowości Lukasa wyrobiłem sobie ową Visę, głównie w
    celu opłacania rachunków tą kartą.
    Po otrzymaniu karty udałem się do oddziału banku w celu zdefiniowania
    rachunków. Tu zostałem zmyty stwierdzeniem obsługi, że nie muszę ich
    definiować, skoro mam je zdefiniowane już dla ekonta. Oczywiście błąd.
    Rachunki zdefiniowałem podczas kolejnej wizyty w oddziale.
    Szczęśliwy wreszcie zobaczyłem wszystkie przelewy zdefiniowane w
    systemie transakcyjnym i zasiadłem do zlecania płatności. Tu
    ciekawostka, można zlecić przelew z datą przyszłą. Żeby tak nie było
    już sielankowo, trzeba za każdym razem wpisać tytuł przelewu, czyli
    ciąg cyferek i literek za czynsz, numery klienta, abonenta i takie
    tam.
    Następnego dnia sprawdzam, a tu niespodzianka, od przelewów zostały
    naliczone opłaty za przelew gotówkowy. W te pędy dzwonię na
    LukasLinię. Tam dowiaduję się, że w oddziale źle mi wprowadzono dane,
    zamiast w opcji "Twoje Rachunki" wprowadzono mi te przelewy jako
    gotówkowe. Oczywiście reklamację przyjęto i opłaty za przelewy mają mi
    zwrócić, ale jak reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.
    Natychmiast przelałem kasę na rachunek karty, bo jak przelewy były
    potraktowane jako przelew gotówkowy, to i odsetki idą od razu.
    Udałem się do odziału jeszcze raz z prośbą o wprowadzenie tych danych
    ale w opcji Twoje rachunki. W odziale konsternacja, wprowadzono mi te
    dane wcześniej, tak jak mieli w instrukcji, takiej opcji specjalnej
    nie ma. Do kart "przelewy masowe" bo tak nazwano tą opcję w oddziale,
    wprowadzano też innym klientom, ale jak mi powiedziano, nie jestem
    pierwszym, który ma z tym problemy. Dowiedziałem się przy okazji, że
    ci, którzy zamówili karty ze zdjęciem, długo ich nie dostaną, bo jest
    jakiś problem :)
    Generalnie, produkt fajny, Lukas się postarał naprawdę, ale taki
    obciach na starcie.
    Najgorsze to, że na infolinii każdy pracownik mówi co innego, a w
    oddziałach ten produkt jest ledwo znany. O ja naiwny, myślałem, że jak
    się wprowadza taką nowość w świetle reklam telewizyjnych to i
    szkolenia pracowników też są gruntowne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1