  • 1. Data: 2008-08-23 13:17:42
    Temat: dolne limity w Noble Banku - realia czy tylko reklama?
    Od: Thomas <t...@g...com>

    Witam,

    Zobaczyłem dzisiaj taką reklame Noble Banku:
    http://privatebanking.noblebank.pl/noblenano/Koneser
    Form.jsp
    Noble Bank - lokata roczna 7,75% - ale od 5 MILIONÓW ZŁOTYCH.
    Wydaje mi się, że to lekka przesada. Pomijam już fakt, że ING daje
    więcej.
    Ale ile osób w Polsce ma wolne środki w wysokości 5 milionów? Nawet Ci
    najbogatsi - to zwykle mają majątki w przedsiębiorstwach, akcjach,
    nieruchomościach, a nie na ROR. Chyba kiedyś widziałem ich reklame, że
    mają lokaty negocjowalne od 15 MLN PLN (???).
    Czy faktycznie jest w naszym kraju jest większa liczba osób które
    posiadają płynną gotówkę w takiej wysokości? Bo jeśli ich target można
    ograniczyc do 100 najbogatszych polaków z listy WPROST, to chyba nie
    ma sensu reklamowac się na zwykłych portalach internetowych. Chyba, że
    ich celem jest tylko wyrobienie sobie marki eksluzywnego banku w
    oczach zwykłych obywateli...
    Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2008-08-23 13:26:52
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Thomas" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
[...]

    Hehehe, ale marketo-ściema z tymi pozostałymi procentami zresztą też.

    Dla mnie lekko dziwne, za chwilę zaczną organizować Wieczorki Zasobnego
    Inwestora.

    Choć chyba nie jest aż tak źle jak napisałeś, tzn. trzeba mieć wNoble
    ulokowane 5 mln zł aktywów w czymkolwiek, a nie 5 mln zł na tej lokacie.
    Próg 5 mln też mi się jednak wydaje bardzo wysoki, praktyka jest zapewne
    znacznie łagodniejsza, alewiadomo co siębuduje takimi reklamami.... tak,
    tak.... PrEsTiŻ. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2008-08-23 13:30:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 06:17:42 -0700 (PDT), Thomas napisał(a):

> [...]
    > Chyba, że
    > ich celem jest tylko wyrobienie sobie marki eksluzywnego banku w

    Całkiem możliwe. Mam u nich kilkanaście procent ich niby "minimalnego
    progu" i jakoś nie widać, żeby chcieli się mnie pozbyć. Inna sprawa, że
    kiedyś podawali liczbę klientów i wysokość depozytów, i średnia wychodziła
    rzeczywiście dość kosmiczna - acz nie pamiętam już rzędu wielkości.

    AK

  • 4. Data: 2008-08-23 19:00:03
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Andrzej Kubiak pisze:
    > Całkiem możliwe. Mam u nich kilkanaście procent ich niby "minimalnego
    > progu" i jakoś nie widać, żeby chcieli się mnie pozbyć.
    Dla mnie Getin Bank to dziadostwo jakich mało (można ich porównywać co
    najwyżej z Providentem) i to że wymyślili sobie kolejną markę
    pseudo-prestiżową i pseudo-elitarną nie ma żadnego znaczenia...